    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki takie bezpieczne cd.
    Date: Thu, 5 Sep 2024 14:12:10 +0200

    On Thu, 5 Sep 2024 12:57:16 +0200, Cavallino wrote:

    > I wszystko na temat Twojego głupiego pytania.
    >
    > A trujesz o tym, jakbyś codziennie widział, tak samo jak inni hejterzy.

    no cóż - pożarem spaliniaka jakoś nie czuję się zagrożony, może
    dlatego, ze nie widziałem. A może dlatego, ze kilka miałem i mam,
    i sie nie zapaliły :-)

    Choc tych 7+tys rocznie w Polsce juz robi wrażenie. 20 dziennie ... no
    powinienem coś chyba zobaczyć?

    Z kolei bev na tyle mało jeździ, ze nawet taki pożar widziany w
    mediach budzi zaniepokojenie.

    Są jeszcze statystyki strażaków ... ale jak pochodzą z krajów, gdzie
    jest wiele podpaleń, to ja je odrzucam, przynajmniej na razie

    > Jak się spali w ice, albo w łóżku, to pewnie mu na zdrowie wyjdzie.

    Pewnie nie, ale gdzieś parkować trzeba.
    Wszyscy mają spalinowe, a palą się rzadko :-)

    > Poczytaj w archiwum grupy, nikt nie będzie Twojej sklerozy leczył i co
    > kilka miesięcy odpowiadał na te same Twoje pytania.

    A sensownie odpowiedzieli?

    > Tylko trzeba jeszcze sprzedać.
    > A tu się nie da, bo chińczyki i Tesla dają lepsze ceny przy nie gorszych
    > parametrach....
    > Więc lepiej zostać przy tym co się sprzedawało.

    Jest to jakis argument, ale czemu chinczyki nas nie zarzucą
    spaliniakami tanimi i nie gorszymi ? :-)

    > Widać się mniej klikają.

    A ruskie płacą YT żeby elektryczne pożary promowało?

    J.