eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki] Rozładowało mi się TwizyRe: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Date: Sun, 19 Jan 2020 21:21:10 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <5192932003$20200119212112@squadack.com>
    References: <qvv4n2$rak$1@news.icm.edu.pl>
    <rkfazkrd1ebp$.1ub03sajcqah7$.dlg@40tude.net>
    <20200118175202.4102bdcf@mateusz>
    <l1n6g99o33nl.191o2lwgvfmom$.dlg@40tude.net>
    <20200119001147.55001edb@mateusz>
    <193nsrin8b3v9.14kdn1we8zyvo$.dlg@40tude.net>
    <20200119114023.4e3766ff@mateusz>
    <5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <8288186223$20200119175049@squadack.com>
    <5e2492e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <9170343763$20200119184407@squadack.com>
    <5e249afc$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1394660421$20200119204319@squadack.com>
    <5e24b8fc$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
    logging-data="12546";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Comment-To: cef
    X-Antivirus: AVG (VPS 200118-4, 2020-01-18), Outbound message
    In-Reply-To: <5e24b8fc$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670337
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello cef,

    Sunday, January 19, 2020, 9:15:58 PM, you wrote:

    >>>>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
    >>>> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
    >>> Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
    >>> im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.
    >> Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
    >> jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać
    > Jeśli tworzy się stały układ przepływu, to naturalnie
    > syfy się zbierają poza tym układem.
    > Przy małej ilości paliwa w zbiorniku ten proces się potęguje.
    > Dopiero jak się zamiesza mocniej podczas jazdy
    > to syfy się rozkładają w całej objętości.

    Co ty pieprzysz? przecież na każdym zakręcie paliwo się przelewa przez
    cały zbiornik w tę i nazad. Każde ruszenie i hamowanie.

    >>>>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
    >>>> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
    >>>> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
    >>> No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
    >>> drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.
    >> No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
    >> przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.
    > Jedną. Po około 190tys.
    > Nie sądzę, żeby przyczyną był syf w zbiorniku wywołany jeżdżeniem na
    > oparach,
    > bo zazwyczaj tankuję jak mi spada poniżej połowy.

    Bo nie ma takiego zjawiska.

    >> Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
    >> wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
    >> upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
    >> brudniejsze.

    > Trochę mnie zaskoczyła ta prosta informacja - nie skojarzyłem znanych
    > faktów - aż musiałem pogooglować trochę.
    > Niestety oprócz paru informacji, że jak mało paliwa,
    > to może się zapowietrzyć pompa są tylko wywody o wilgoci,
    > które odrzucasz - bo zakładasz, że powietrze wchodzi do baku przez filtr.
    > Ewentualnie, że paliwo się podgrzewa przez pompowanie i jak jest go mało,
    > to może być za ciepłe, ale to odrzucam.

    > Zeby jeszcze utrzymać przy życiu swoja teorię zagęszczania syfu uczepię
    > się faktu, ze
    > syf z paliwa może się przy większym stężeniu zbijać we frakcje, które
    > skutecznie zablokują filtr.

    > Dobra - poddaję się :-)






    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: