-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
Date: Sun, 19 Jan 2020 21:21:10 +0100
Organization: private
Message-ID: <5192932003$20200119212112@squadack.com>
References: <qvv4n2$rak$1@news.icm.edu.pl>
<rkfazkrd1ebp$.1ub03sajcqah7$.dlg@40tude.net>
<20200118175202.4102bdcf@mateusz>
<l1n6g99o33nl.191o2lwgvfmom$.dlg@40tude.net>
<20200119001147.55001edb@mateusz>
<193nsrin8b3v9.14kdn1we8zyvo$.dlg@40tude.net>
<20200119114023.4e3766ff@mateusz>
<5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<8288186223$20200119175049@squadack.com>
<5e2492e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<9170343763$20200119184407@squadack.com>
<5e249afc$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<1394660421$20200119204319@squadack.com>
<5e24b8fc$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
logging-data="12546";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Antivirus-Status: Clean
X-Comment-To: cef
X-Antivirus: AVG (VPS 200118-4, 2020-01-18), Outbound message
In-Reply-To: <5e24b8fc$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670337
[ ukryj nagłówki ]Hello cef,
Sunday, January 19, 2020, 9:15:58 PM, you wrote:
>>>>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
>>>> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
>>> Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
>>> im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.
>> Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
>> jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać
> Jeśli tworzy się stały układ przepływu, to naturalnie
> syfy się zbierają poza tym układem.
> Przy małej ilości paliwa w zbiorniku ten proces się potęguje.
> Dopiero jak się zamiesza mocniej podczas jazdy
> to syfy się rozkładają w całej objętości.
Co ty pieprzysz? przecież na każdym zakręcie paliwo się przelewa przez
cały zbiornik w tę i nazad. Każde ruszenie i hamowanie.
>>>>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
>>>> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
>>>> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
>>> No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
>>> drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.
>> No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
>> przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.
> Jedną. Po około 190tys.
> Nie sądzę, żeby przyczyną był syf w zbiorniku wywołany jeżdżeniem na
> oparach,
> bo zazwyczaj tankuję jak mi spada poniżej połowy.
Bo nie ma takiego zjawiska.
>> Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
>> wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
>> upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
>> brudniejsze.
> Trochę mnie zaskoczyła ta prosta informacja - nie skojarzyłem znanych
> faktów - aż musiałem pogooglować trochę.
> Niestety oprócz paru informacji, że jak mało paliwa,
> to może się zapowietrzyć pompa są tylko wywody o wilgoci,
> które odrzucasz - bo zakładasz, że powietrze wchodzi do baku przez filtr.
> Ewentualnie, że paliwo się podgrzewa przez pompowanie i jak jest go mało,
> to może być za ciepłe, ale to odrzucam.
> Zeby jeszcze utrzymać przy życiu swoja teorię zagęszczania syfu uczepię
> się faktu, ze
> syf z paliwa może się przy większym stężeniu zbijać we frakcje, które
> skutecznie zablokują filtr.
> Dobra - poddaję się :-)
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.20 21:42 kk
- 19.01.20 21:49 Mateusz Viste
- 20.01.20 08:05 cef
- 20.01.20 19:12 J.F.
- 21.01.20 08:11 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=