  • 11. Data: 2010-11-03 13:54:27
    Temat: Re: Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Waldemar Krzok wrote:
    > Na ogół puszki mają łączniki z zatrzaskami. Łączysz n puszek
    > szeregowo i odległość pasuje z definicji.

    na ogól nie znaczy zawsze. to też puszka:
    http://www.damex.com.pl/sklep/galerie/puszka-instala
    cyjna-podt_164.jpg

    ale kiepsko z kalibracja odległości przy takiej konstrukcji

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 12. Data: 2010-11-03 14:30:27
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 03.11.2010 14:54, schrieb VSS:

    > na ogól nie znaczy zawsze. to też puszka:
    > http://www.damex.com.pl/sklep/galerie/puszka-instala
    cyjna-podt_164.jpg

    > ale kiepsko z kalibracja odległości przy takiej konstrukcji

    Takie puszki są w tym przypadku do dupy. Robiłem instalację w moim byłym
    domu i zakupiłem w tym celu worek (100 sztuk) puszek z łącznikami. Były
    chyba 2 centy za sztukę droższe od tych bez. Robiło się szybko, łatwo i
    z wdziękiem. Puszki w rząd, waserwaga w łapę, ołówkiem dookoła, frezem
    dziury, między dziurami majzlem progi wyrąbać, wgipsować i gotowe.
    Jakieś 15-20 minut na czwórkę bez specjalnego przemęczania się.

    Waldek

  • 13. Data: 2010-11-03 16:47:30
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 2 Lis, 12:03, Krzysiek <a...@a...pl> wrote:
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    > Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
    > mechanizm, obudowa).
    > Planuję zakup do całego domu.
    > Warto?

    Warto.
    Ja mam zrobione puszki ktore sie laczy razem (takie czerwone z zlaczka
    na dole puszki).
    Nawet dla ostatniego ciaproka tynkarza wychodzi prosto i ok.
    Jakby sie okazalo ze puszki sie za mocno utopily w tynku mozna dokupic
    dluzsze wkrety do drewna (takie zolte z krzyzykiem) i calosc zmontowac
    prosto i rowno.

  • 14. Data: 2010-11-04 05:05:04
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Krzysiek pisze:
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    > Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
> [...]

    Dziękuję wszystkim za dorady, kupiłem elementy z serii Classic matowy
    grafit.
    Btw. przez internet wyszło mnie 40% taniej niż w supermarkecie budowlanym!

  • 15. Data: 2010-11-04 08:20:50
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Krzysiek wrote:

    > Dziękuję wszystkim za dorady, kupiłem elementy z serii Classic matowy
    > grafit.
    > Btw. przez internet wyszło mnie 40% taniej niż w supermarkecie
    > budowlanym!

    a gdzie kupowałeś?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 16. Data: 2010-11-04 09:25:36
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-11-04 09:20, VSS pisze:

    > a gdzie kupowałeś?

    hmm... pewnie zostanę zjechany za reklamę, ale co tam, jestem zadowolony
    zwłaszcza z obsługi: ekopel.