    From: PeJot <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryka haka holowniczego
    Date: Mon, 22 Feb 2010 14:32:22 +0100

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Traktuje jak zwarcie. Trzeba separować przekaźnikami. Szumnie
    > marketingowo nazywa się to "Interfejs CAN do haka holowniczego".

    Udało mi się znaleźć wiązkę, najzwyczajniej w świecie podpinaną pod
    tylne światła. Tyle że jej zainstalowanie wymaga "aktywacji w serwisie
    Skody. Podejrzewam że chodzi o zmianę oprogramowania CAN, tak aby nie
    generowało błędów przy takim podłączeniu przyczepy. Ciekawe czy
    znalazłbym kogoś poza ASO Skody, kto by mi to zrobił.

    Inna opcja to ów interfejs. Na pierwszy rzut oka jako klucz wystarczyły
    by jakieś popularne mosfety. Wypadało by je jakoś zabezpieczyć od strony
    wejścia, ale nie wiem jak to skutecznie zrobić. Ktoś coś podpowie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem