  • Data: 2023-06-21 02:33:01
    Temat: Re: Elektryka, TN-C, różnicówka
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > to ja wiem
    >
    > ale czy będziesz napierał na nich żeby zlikwidowali bolce
    > a nie "u siebie" czy machniesz ręką bo mur nie do przebicia
    > i padasz z sił?

    Nie no, jeśli bolec i tak ma być niepodłączony to będę chciał, żeby go nie
    było. Ale póki co jest podłączony (TN-C-S bez dodatkowego uziomu).

    Myślę, że oni nie są przywiązani do tych bolców. Oni chcą mieć prąd i
    chcą, żeby ten prąd płynął przez urządzenia a nie przez nich. Jak powiem,
    żeby usunąć, bo tak będzie bezpieczniej, i uzasadnię to, to powiedzą,
    żebym usunął. I usunę. Tylko najpierw chcę mieć pewność, że tak faktycznie
    będzie bezpieczniej.

    U siebie mogę eksperymentować, u kogoś wolę mieć pewność (także prawną,
    choć zgodnie z prawem to powinienem się do tego na trzy metry nie zbliżać
    i zostawić to koledze z uprawnieniami).

    --
    "Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
    spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile