  • 1. Data: 2015-12-09 14:15:24
    Temat: Elektryczny: zasięg 1600km na jednym ładowaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.pocket-lint.com/news/129419-electric-car-
    with-light-aluminium-air-battery-travels-1-100-miles
    -on-a-single-charge-take-note-tesla

    Co Wy na to? To już chyba lepsze niż te kilkaset km z Tesli?
    Ale samochód nie ten...

  • 2. Data: 2015-12-09 14:20:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-09 o 14:15, Pszemol pisze:
> [...]
    -on-a-single-charge-take-note-tesla

    > Co Wy na to? To już chyba lepsze niż te kilkaset km z Tesli?
    Rosjanie zbudowali już samochód elektryczny o zasięgu ponad 3.000 km.
    Dopracowania wymaga jeszcze tylko sprawa przedłużacza ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2015-12-09 14:25:19
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > Rosjanie zbudowali już samochód elektryczny o zasięgu ponad 3.000 km.
    > Dopracowania wymaga jeszcze tylko sprawa przedłużacza ;-)

    ROTFL, dobre :)

  • 4. Data: 2015-12-09 14:26:31
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 13:15, Pszemol pisze:
> [...]
    -on-a-single-charge-take-note-tesla

    > Co Wy na to? To już chyba lepsze niż te kilkaset km z Tesli?

    Dopóki nie ma seryjnej produkcji to i nie ma o czym mówić.
    Niestety.

  • 5. Data: 2015-12-09 14:27:05
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 13:20, Jacek pisze:

    > Rosjanie zbudowali już samochód elektryczny o zasięgu ponad 3.000 km.
    > Dopracowania wymaga jeszcze tylko sprawa przedłużacza ;-)
    > Jacek

    Dobre

  • 6. Data: 2015-12-09 14:56:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.12.2015 o 14:15, Pszemol pisze:
> [...]
    -on-a-single-charge-take-note-tesla

    > Co Wy na to? To już chyba lepsze niż te kilkaset km z Tesli?
    nic. 90% ludzi jeździ nie więcej niż 20km w jedną stronę do pracy. więc
    zasięg 50km jest i tak za duży. problem w tym, że większość z nich, chce
    raz, dwa razy w roku pojechać na wczasy, do rodziny gdzieś dalej, ale
    nie akceptują innych rozwiązań niż posiadanie własnego samochodu i
    pojechanie nim na miejsce.

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-12-09 15:21:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nich, chce raz, dwa razy w roku pojechać na wczasy, do rodziny gdzieś
    >dalej, ale nie akceptują innych rozwiązań niż posiadanie własnego

    Widac po prostu oceniaja na zbyt klopotliwe i/lub zbyt drogie.

    A swoja droga - naprawde nie da sie upchnac oprocz baterii malego
    silnika, zeby w dluzszej trasie napedzal ?

    Jakos tak producenci omijaja ten pomysl ... tajna umowa z rzadem i
    Arabami ?

    J.

  • 8. Data: 2015-12-09 15:40:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 15:21:59 +0100, J.F. napisał(a):

    > A swoja droga - naprawde nie da sie upchnac oprocz baterii malego
    > silnika, zeby w dluzszej trasie napedzal ?

    Da się. To się nazywa samochód hybrydowy. Tyle że ten silniczek nie może
    być znowu taki mały :) A czemu to się sam domyśl.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2015-12-09 15:42:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 15:21, J.F. pisze:
    > Jakos tak producenci omijaja ten pomysl ... tajna umowa z rzadem i
    > Arabami ?

    A Opel Ampera?

    Tak trzeba mieć dawa samochody. Jeden do miasta a drugi na trasę.
    Zgodnie z zasadą że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego :-)
    Mimo nowych napędów nadal obowiązuje.

    PS. Teraz jeżdżę Yarisem I. W mieście bajka. Na trasie kiepsko :-)

  • 10. Data: 2015-12-09 16:07:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > A Opel Ampera?
    >
    > Tak trzeba mieć dawa samochody. Jeden do miasta a drugi na trasę.

    jak jeziesz na trasę raz, dwa razy w roku to po co mieć dwa?
    lepiej wypożyczyć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?