  • Data: 2017-05-30 21:00:46
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo moze juz sie nie da sciac kosztow. Doszli w kilku kopalniach do
    > kresu mozliwosci obnizania kosztow wlasnych.

    :)
    Lubie Cie za twój idealizm...
    Powiem mi Zenku skąd wiesz ze doszli do jakiegokolwiek kresu?
    I po co mieliby to robić skoro wiadomo, ze jak im sie nie uda to Panstwo
    dołozy?
    Przykład:
    http://innpoland.pl/126959,gornictwo-na-glowie-austr
    alijczycy-pokazuja-
    polskim-gornikom-jak-sie-robi-pieniadze-na-weglu

    http://www.tinyurl.pl?KTcc8Wlw

    > Chinczycy zaczynaja
    > budowac mega miasto. Beda potrzebowali do oporu stali. A zeby zrobilic
    > stal potrzebny jest wegiel. Wegiel na gieldach zdrozeje. A my dalej
    > tak jak dzisiaj nie bedziemy na tym tracili ani zyskiwali pod
    > warunkiem ze nie bedziemy eksportowali.

    Górke cenową juz mielismy, nadal nie widzisz ze to tylko chwilowa poprawa?

    > Bo jak bedziemy eksportowali
    > po cenie wyzszej niz wydobywamy to zarobimy. Podawana roznica w cenie
    > wegla to dwa-cztery dolary na tonie. Dotyczy ta roznica kilku ze
    > wszystkich kopaln. Gdyby nasz wegiel byl dwa razy drozszy od
    > importowanego to politycy powinni sie zastanawiac co zrobic. Dwa razy
    > drozszy wegiel podniosl by cene pradu o kilka groszy na
    > kilowatogodzinie.

    To tez nieduzo.
    Czekam na uwage, ze własciwie nie ma to znaczenia...

    > Jeszcze nieduzo ale wyborcy byli by niezadowoleni.

    O, jest...

    > Jeszcze trzeba odpowiedziec sobie na pytanie czy bedac krajem
    > niezaleznym energetycznie to dobrze czy zle? Jak Ty uwazasz i ile
    > jestes w stanie zaplacic wiecej za prad i miec gwarancje ze nikt z
    > wyjatkiem polskiego rzadu nie ma wplywu na to czy w gniazdku jest prad
    > czy go nie ma?

    Znów stawiasz fałszywą alternatywe...

    --
    Pozdrawia... Budzik