  • Data: 2017-05-22 14:47:15
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ofukks$dji$...@d...me...
    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    >Ładnie próbujesz pograć sobie, ale Ci to nie wyszło...
    >Elektrownie buduje się na zadupiu, łatwiej przeprowadzić
    >garstkę ludzi niż przenieść miasto - zwłaszcza że smród

    W Opolu powstalo kiedys Technikum Elektryczne przy Elektrowni Opole w
    Budowie.

    Ale imo sie mylisz - elektrownie sie buduje przy kopalni. Albo przy
    porcie.
    Bo tego wegla trzeba tam duzo, bardzo duzo.

    >w mieście powodują właśnie auta tych samych ludzi:
    >gdzie ich nie przeniesiesz to smród pojedzie z nimi.

    No to w miescie smrodu ubedzie podwojnie :-)

    Albo i do 15%. W trasie pali mi diesel ~6.5, jak nie autostrada to
    nawet 6, w miescie przekracza 10 ...

    J.