    Subject: Re: Elektryczne samochody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <n...@m...org> <a...@4...com>
    <of2vg8$edh$1@dont-email.me> <p...@4...com>
    <ofat5f$t1l$1@dont-email.me> <5919d9f0$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <ofdbhj$g6h$1@dont-email.me> <591a3b67$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <591aeb15$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <591b38af$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Marcin <n...@n...com>
    Date: Wed, 17 May 2017 21:43:53 +0200

    Witam

    W dniu 2017-05-16 o 19:36, J.F. pisze:

    > Wiec sie troche dziwie, ze nie ulepszaja hybryd.
    > Gdyby baterie starczyly na 30km i byla mozliwosc ladowania z gniazdka,
    > to byc moze odpalal bym silnik tylko w trasie.

    Toyota Prius Plugin czy Mitsubishi PHEV to tak na szybko mi przychodza
    do glowy takie hybrydy z wiekszym akumulatorem i mozliwoscia ladowania.
    Akumulator Priusa Plugin moze starczyc na ok. 50 km wiec niby by spelnia
    wymagania. Problemem jest cena. Prius Plugin jest duzo drozszy od
    zwyklego Priusa. O ile zwykly Prius czy Auris Hybrydowy moga miec sens
    ekonomiczny (kiedys czytalem test porownawczy aurisa benzynowego 1,6 i
    hybrydy - wyszlo ze roznica w cenie za porownywalne wersje zwroci sie po
    troche ponad 100 tys km) to doplata do wersji plug in chyba nie ma szans
    by sie zwrocila...

    Pozdrawiam,
    Marcin