  • Data: 2017-05-15 15:16:52
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-15 o 14:21, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Wiesz czy zgadujesz o Renaulcie?
    > Bo co do Tesli to mylisz się w 100%.

    Wiem
    Wszedłem na renault.pl
    Najem akumulatorów do ZOE to 309 do 549 zł miesięcznie.
    Swego czasu Twizzy też podawało koszt najmu. Kangoo - nie wiem, "cennik
    w trakcie aktualizacji".
    Nissan - nie wiem, w cenniku nic nie ma, a konfigurator się wiesza.
    Swoją drogą śmieszna sprawa - jest tam na stronie opcja "sprawdź, ile
    zaoszczędzisz".
    Przy moim obecnym aucie palącym 8,5 l/100 km i jeździe 20 km dziennie w
    ciągu roku zaoszczędzę na paliwie prawie 1700 zł. Biorąc pod uwagę
    różnicę w cenie nabycia (ok. 80 tys. zł) taki elektryk "zwróci mi się"
    już po 47 latach... :-)
    T.