  • Data: 2017-05-09 14:37:59
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:oesca9$9qo$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja za dziecka tez maluchem jeździłem za granicę.
    > Tylko czego to dowodzi?
    > Że mamy aspirować do podróżowania z jedzeniem w bagażniku?

    Słuchaj, ja rozumiem ludzi co jadą w daleką podróż samochodem.
    Jedziesz w piątkę, zapakujesz auto pod sufit bagażami i dojedziesz
    za 1/3 lub 1/4 ceny jaką zapłaciłbyś za 5 biletów lotniczych czy
    kolejowych. I na dodatek masz swoje auto na miejscu aby nie wynajmować.
    I to ma sens, pod warunkiem że to auto na codzień też ci się przydaje
    cały rok. Jeśli jednak cały rok masz jeździć metrem w dużym mieście
    to trzymać duży samochód aby raz-dwa w roku go użyć się nie kalkuluje.