-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektrościema
Date: Wed, 16 Aug 2017 22:49:51 +0200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
In-Reply-To: <omsr4a$qg9$33@node1.news.atman.pl>
References: <ome805$euf$1@node2.news.atman.pl> <omeqt2$adr$4@node1.news.atman.pl>
<omrmne$qgb$1@node1.news.atman.pl> <omru8d$2s1$2@node2.news.atman.pl>
<oms13j$qg9$13@node1.news.atman.pl> <oms8hf$cao$1@node2.news.atman.pl>
<omsb21$qg9$23@node1.news.atman.pl> <omsh7s$kc5$1@node2.news.atman.pl>
<omsjbv$qg9$29@node1.news.atman.pl> <omsn88$q0m$1@node2.news.atman.pl>
<omsr4a$qg9$33@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
http://83.220.108.211/bins/groundhog/
Lines: 13
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.0.33.254
X-Trace: 1502916598 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 31.0.33.254:3102
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1760
X-Received-Body-CRC: 2710506072
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612996
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 14 Aug 2017 20:45:29 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
> I dokładnie tak właśnie było. Najpierw pojawiły się "hipsterskie"
> rozwiązania z lat 30 XIX wieku, potem pół wieku później powstała
> pierwsza "prawdziwa" (w sumie też jednak "zabawkowa") i po
> kolejnych 20
Trzeci rodzaj prawdy. Elektryfikacja kokei była w znacznej większości
przy okazji elektryfikacji innych obszarów infrastruktury, głównie
zurbanizowanej. Nie budowalo się elektrowni jedynie na potrzeby
kolei, poza specyficznymi wyjątkami.
--
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=