  • Data: 2017-01-26 14:11:10
    Temat: Re: Elektronika Praktyczna do oddania
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Wyderski" <n...@m...com> wrote in message
    news:o6cr6c$ks$4@node2.news.atman.pl...

    > A wracając do tematu, to spotkałem się wieki temu z opisanym
    > przez Ciebie rozwiązaniem we flakach z jakiegoś sprzętu pomiarowego.
    > Część "wysokoomowa" była zrobiona w powietrzu na teflonowych
    > wsporniczkach.

    Tak właśnie było w tym moim starym pH-metrze.
    Na wejściu jakiś MOSFETowy ap-amp, chyba czeski? w okrągłej, metalowej
    obudowie z pozłacanymi drucianymi odnóżami, podobnej do znanych MAA, z
    drobnicą przewlekaną nie na laminacie tylko na słupkach plastikowych. No ale
    jeśli źródło pomiarowych pojedynczych miliVoltów ma wewnętrzną oporność
    rzędu pół gigaoma to każda pasożytnicza oporność równoległa się wtedy liczy!
    :-)