  • Data: 2011-04-07 18:18:31
    Temat: Re: Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję za pomoc - a tak na marginesie - nie gustuję w choinkach na - i w
    > samochodzie.
    > Zawsze akceptuję rzeczowe rady mechaników, myślę, że taki jest ten
    > Mechanik.

    Zwykle klient przyjezdza z juz zakupionymi swiatlami i kaze montowac.
    Mechanik niewiele ma tu zwykle do gadania. Poza tym trudno tak od razu latwo
    ocenic swiatla i znac wszystko co jest produkowane. Pisze to wszystko
    dlatego, ze coraz wiecej widze samochodow z pseudo swiatlami dziennymi co
    totalnie wypacza ich sens stosowania. Sa montowane jakies mikroskopijne
    diodki ktorymi mozna by co najwyzej ozdobic choinke.

    Pozdrawiam

    DJ