eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 22 Aug 2013 21:47:50 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <5214ef34$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <52166aeb$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.118.114
    X-Trace: 1377200875 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 83.8.118.114:54596
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048557 pl.rec.dom:135957
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-22 12:05, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
    >> W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    >> Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    >> spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    >> miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    >> w idealnym stanie).
    > Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
    > umowa.

    Niby tak, ale mogli zlać i odesłać do serwisu Manty.
    Zresztą DVD Philipsa które po oglądnięciu 1 bajki zaczęło strasznie
    hałasować i przycinać obraz, zawiezione następnego dnia wymienili od
    ręki na drugą sztukę.

    >> Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    >> końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    >> od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.
    > Dawno, niedawno ?
    > Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    > roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.
    >
    > I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.

    Nie no jasne. Porządny (tak ogólnie) sprzęt ma serwis gwarancyjny i tu
    po takim czasie nawet nie uderzam do marketu/sklepu, bo to nie ma sensu.
    Chodzi o takie wynalazki czy też marki własne. Patrz Lidl daje 3 lata i
    nie gania po jakichś serwisach zewnętrznych. Padła waga łazienkowa po
    zdaje się 3 miesiącach to przyjęli i po 2 tygodniach odebrałem nową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: