-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Date: Mon, 20 Jan 2014 19:38:29 +0100
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 219
Message-ID: <lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl>
References: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl> <lbeean$h0t$1@dont-email.me>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1390243113 14821 83.151.39.26 (20 Jan 2014 18:38:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2014 18:38:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052727 pl.rec.dom:137111
[ ukryj nagłówki ]
"Pszemol" lbeean$h0t$...@d...me
>> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
>> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
>> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
>> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.
> Czy to prawda?
Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?
Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
nie zdawał sobie z tego sprawy.
>> Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
>> unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
>> kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
>> ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.
> Spierasz się o nieistotne drobiazgi...
100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
Więc daj mi 100 pln. :)
> Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
> ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
> słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?
Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.
>> W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze
>> (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
>> zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego APN.
> Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".
Radę Twoją wrzucę do śmietnika.
Linux jest tani i dobry -- Windows jest drogi i zły. :)
Dysk o pojemności 1 TB kosztuje ze 2 stówy -- czyli
w przeliczeniu na bajty i szybkość oraz trwałość,
jest bardzo tani.
Dyskietka (FDD) 3.5" (nośnik + napęd -- jak w HDD) kosztuje
relatywnie straszliwie dużo. Kupię zatem dyskietkę, czy dysk?
Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.
Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.
> Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
> Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))
W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)
>> Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie
>> wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
>> na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
>> lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
>> wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
>> na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
>> problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
>> wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
>> wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić
>> obecność wspomnianej żółtej plamki.
> A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
> np. czerwonej plamki? :-)
Monster to nie marka.
W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki?
Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania.
Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na
tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.
IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.
>> Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
>> (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
>> moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
>> smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
>> w czasie mego pobytu w sanatorium.
> Że co??? :-)))))
Nie wiesz, co to sanatorium?
>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
>> codziennie zjadam garść tabletek:
Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)
>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
>> -- różne magnezy z witaminą B6
>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
>>
>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.
> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?
Sklep sprzedał to coś.
>> Aby było jasne:
>>
>> () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
>> () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
>> państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca
> :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...
Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
nie może przeszkodzić. ;)
Jak się to mówi -- syty głodnego nie zrozumie.
Albo inaczej -- tylko głupiec uważa, że słuch nie jest potrzebny.
>> () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam
>> mu najniższe noty
>> () Pentagramu nie polecam
>> () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu:
>>
>> )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu,
>> choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej,
>> ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne
>> włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to
>> stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS)
>>
>> )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół
>> godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez
>> restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście
>> minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się
>> w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny)
>>
>> )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć''
>> zły przycisk
>>
>> )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami
>> WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo
>> i cały smartfon
>> )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię
>> z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie;
>> ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej
>> rysy) najprawdopodobniej został zarysowany
>> kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam
>> czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
>> (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
>> i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
>> ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
>> Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...
>>
>> )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
>> z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
>> (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)
>>
>> w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
>> ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...
>>
>> )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
>> telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle
>>
>> )( przewód USB otrzymałem uszkodzony
> I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
> opiniami
)( ekrany LG wychwalano w netowych recenzjach
)( nigdzie w recenzjach nie znalazłem
informacji o tym, że głos VoIPowego rozmówcy
słychać w tylnym głośniku, zamiast w przednim
)( o złym wpisie APN przeczytałem już po poprawieniu swego wpisu
)( sklep ma dobrą reputację w Opineo -- i wiadomo, dlaczego tak jest;
negatywnej opinii Opineo zwykle nie zamieszcza, zaś pozytywnej nie
sprawdza, czyli być może sklep Electro.pl każdego swego klienta
traktuje źle, ale Opineo zamieszcza tylko 1% złych opinii (akurat
te zamieszcza, w których klientów ponosi złość, co wyrażają
wulgaryzmami) do czego dorzuca 100 razy więcej fikcyjnych opinii
> będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)
)( czytałem w necie tylko tyle, że smartfon ma stary odbiornik GPS;
dla mnie ten odbiornik nie byłby zły, gdyby nie zawieszał się :)
> Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...
Pokaż wątki, w których odradzano mi ten zakup.
> Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
> gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...
Akurat ja straciłem na leczeniu ucha. Zyskałem
natomiast szczerą i wiarygodną opinię o Electro.pl.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.14 00:29 Waldek Godel
- 21.01.14 01:47 Pszemol
- 21.01.14 01:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.01.14 04:11 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.01.14 03:26 Pszemol
- 22.01.14 05:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.01.14 16:24 r...@k...pl
- 24.01.14 19:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.01.14 16:15 Pszemol
- 30.01.14 14:45 Marek Dyjor
- 30.01.14 16:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.01.14 16:54 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=