    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ekspert od procków Intela
    Date: Sat, 24 Apr 2010 08:58:15 -0500

    "zen3x" <z...@o...pl> wrote in message
    news:058acc13-480e-4082-b1d9-b5652efd1ebb@b6g2000yqi
    .googlegroups.com...

    > W supporcie della pisze jakie procesory obsługuje Xenon od 3040-3060
    > oraz e2160. Informacje techniczne o procesorach
    > http://www.intel.com/support/processors/sb/CS-028967
    .htm

    Gdzie dokładnie w suporcie Della znalazłeś że obsługuje procki E2160?
    Jak szukam na stronie Dalla cpu upgrade to mi wyskakują głównie Celki,
    Pentium D 3.0GHz, 800MHz FSB i Xeony 3040-3070.
    Nie znam się na tych prockach Intela, nie wiem w ogóle co to ten Xeon
    czy to jakiś serwerowy wynalazek czy pójdzie na tym Windows?
    Dlatego pytam tu na grupie o kogoś, kto się zna... Podajesz mi link do
    witryny Intela - trudno mi się w tych ilościach różnych kostek połapać.
    Wolałbym skorzystać z czyjejś wiedzy :-)

    Zresztą, w suporcie Della jest informacja z czasów, gdy ten serwer
    sprzedawano, czyli 2006-2007 rok. Nie sądzę aby aktualizowano
    te tabelki co roku i dodawano nowe procki do listy bo akurat podejdą...

    Ciekawe że Tobie wyskoczył E2160 - to już coś nowszego, "chłodniejszego"
    niż Pentium D 3.0GHz. Napisz proszę jak go znalazłeś u Della... :-)

    Myślałem że ktoś może mi podpowiedzieć że któraś z nowszych serii
    procków podejdzie pod tą płytę bo ma tą samą podstawkę LGA775,
    te same napięcia i te same sygnały na pinach.... coś w tym guście.