  • Data: 2010-04-23 22:30:33
    Temat: Re: Ekspert od procków Intela
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/04/2010 12:29, Pszemol wrote:
    > Czy leci z nami ekspert od procków Intela?
    >
    > Mam stary serwer Della SC440 ktory pracuje obecnie z Celkiem
    > opisanym szczegółowo przez Della tak:
    > WJ299 Processor, 80547, Celeron Prescott Desktop Socket T, 336 LGA,
    > G1, Alternate

    > Czym w ogóle różnią się z punktu widzenia płyty głównej te procki?
    > Napięciem pracy? Częstotliwością? Czemu procek X chodzi a Y nie chodzi?

    Wersja dla, tfu, Della. LGA336 to tylko w OEMach spotykane. Z reguly
    wycinaja druga czesc pinow do pamieci oraz polowe pinow zasilania/masy.
    Wychodzi taniej, ale z niczym innym nie kompatybilne.

    Chyba ze LGA336 to jakis stary standard mainstream Intela (nie kojarze,
    ale ja od zawsze wolalem AMD).

    --
    Jerry1111