  • 21. Data: 2011-09-10 15:16:31
    Temat: Re: Ekskluzywny dawca
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:j4f4gv$k2m$2@node2.news.atman.pl...

    > O co Ci chodzi? Jest szybko i bezpiecznie ;-)
    jemu chodzi o to, ze skoro _jeden_ Ghostrider tak jezdzi to wszyscy tak
    jezdza :)
    ... zawsze.
    Chyba ma jakis uraz do motocyklistow ;)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 22. Data: 2011-09-10 15:30:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 10 Sep 2011 11:53:59 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Łał, klip z 2011 ale ty już go pewnie widziałeś 10lat temu.

    No tak. Bo przez ostatnie kilka lat GR uczył dzieci
    przeprowadzać staruszki przez ulicę.

    r.
    _____________

  • 23. Data: 2011-09-10 15:32:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    wrote:

    > Łał, klip z 2011 ale ty już go pewnie widziałeś 10lat temu.

    No tak. Bo przez ostatnie kilka lat GR uczył dzieci jak

  • 24. Data: 2011-09-10 15:59:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-09-2011 15:32, Robert Rędziak pisze:
    > No tak. Bo przez ostatnie kilka lat GR uczył dzieci jak
    > przeprowadzać staruszki przez ulicę.

    No to o co chodzi? Zapieniłeś się bo chciałeś się dowartościować?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-09-10 20:34:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-10 11:18, Tomek pisze:
    > Ja jak widzę takiego z lusterku to markuje zajechanie mu drogi, pewnie
    > nie jeden się osrał na rzadko:)
    Ale śmieszne

  • 26. Data: 2011-09-10 20:44:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-09 23:25, DoQ pisze:
> [...]
    >
    > 250km/h między samochodami? Czemu nie - na wiosnę znajdzie w PL wielu
    > naśladowców którzy wykrusza się gdzieś tak do czerwca...

    W mieście gdy nie ma ruchu i jest dużo zakrętów, to taki
    motocykl nie ma szans z szybkim autem np. 911 Turbo.

    Rekordowe czasy przejazdu na Torze Poznań.

    Samochody turystyczne:
    Tomas Kostka - MB C-Klasse DTM (28 maja 2011) - 1 min. 24,483 s

    Motocykle:
    Andreas Meklau - Suzuki GSX-R1000 (29 sierpnia 2009) - 1 min. 32.466 s

    Więc IMO nie ma się czym podniecać.

    Jak pokażą GT3 RS jadące 320 km/h slalomem między samochodami,
    to będzie coś.

  • 27. Data: 2011-09-10 20:45:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2011 23:25, DoQ pisze:
> [...]
    >
    > 250km/h między samochodami? Czemu nie - na wiosnę znajdzie w PL wielu
    > naśladowców którzy wykrusza się gdzieś tak do czerwca...

    ROTFL

    Droga prawie pusta a ty piszesz "między samochodami", jakby przez korek
    na Marszałkowskiej tak pędził...

    Ty się do superekspesu nadajesz - ostatnio zamienili wybryk jakiegoś
    gnojka, co z procy wybił szybę, na zamach terrorystyczny na Nelli.

  • 28. Data: 2011-09-10 20:51:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > ROTFL
    >
    > Droga prawie pusta a ty piszesz "między samochodami", jakby przez korek
    > na Marszałkowskiej tak pędził...

    Nienachalny stuncik, nie?

  • 29. Data: 2011-09-10 21:28:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2011 20:51, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Nienachalny stuncik, nie?

    Ale z czym masz problem? Zazdrościsz? Czy nie lubisz patrzeć w lusterka
    przed zmianą pasa? A może ręce ci się trzęsą i jeździsz zygzakując bez
    większej kontroli?

  • 30. Data: 2011-09-10 21:34:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Ale z czym masz problem? Zazdrościsz?

    :D

    > Czy nie lubisz patrzeć w lusterka
    > przed zmianą pasa?

    :DD

    > A może ręce ci się trzęsą i jeździsz zygzakując bez
    > większej kontroli?

    :DDD