  • 1. Data: 2012-06-08 12:23:35
    Temat: Eko pałer
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Zauważyłem że flagi na samochodach dokładają tak z 30% mocy.

  • 2. Data: 2012-06-08 13:39:22
    Temat: Re: Eko pałer
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Zauważyłem że flagi na samochodach dokładają tak z 30% mocy.

    Chyba odbierają i zmuszają do jazdy lewym pasem. Swoją drogą ciekawe, że
    najczęściej widuje się je na bmw (i starych i nowych), starych oplach,
    fiatach i różnych rozjebanych dostawczakach.

  • 3. Data: 2012-06-08 21:57:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 11:39:22 +0000 (UTC), to napisał(a):

> [...]
    > najczęściej widuje się je na bmw (i starych i nowych), starych oplach,
    > fiatach i różnych rozjebanych dostawczakach.

    Polsce najwięcej jest mercedesów, audi, lambo i bentleyów.

    P.S. Z okna mam widok na parking a tam : Ford, 2 fiaty, renault, opel i
    golf. Flagę ma tylko golf, ktory nie pasuje to Twojej teorii ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-06-08 23:28:48
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > najczęściej widuje się je na bmw (i starych i nowych), starych oplach,
    > fiatach i róşnych rozjebanych dostawczakach.

    teraz to cienizna. Jak Dzipitu okazał się śmiertelny to za czarną wstążkę na
    antenie przysługiwała jedna nieśmiertelność. Rybką ją można było podbić do dwóch.

  • 5. Data: 2012-06-09 14:32:25
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    huri_khan wrote:

    > P.S. Z okna mam widok na parking a tam : Ford, 2 fiaty, renault, opel
    > i golf. Flagę ma tylko golf, ktory nie pasuje to Twojej teorii ;)

    Bo golf to takie budzetowe bmw 3. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-06-11 08:58:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dzipitu

    GP2?
    dżejpitu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 7. Data: 2012-06-11 10:02:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba odbierają i zmuszają do jazdy lewym pasem. Swoją drogą ciekawe, że
    > najczęściej widuje się je na bmw (i starych i nowych), starych oplach,
    > fiatach i różnych rozjebanych dostawczakach.

    Jeżdżąc po mieście widzę że najwięcej oflagowanych samochodów to stoi pod
    biedronkami.

    Marek

  • 8. Data: 2012-06-11 10:03:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Polsce najwięcej jest mercedesów, audi, lambo i bentleyów.
    >
    > P.S. Z okna mam widok na parking a tam : Ford, 2 fiaty, renault, opel i
    > golf. Flagę ma tylko golf, ktory nie pasuje to Twojej teorii ;)

    Rozumiesz znaczenie słowa "najczęściej" ?

    Marek

  • 9. Data: 2012-06-11 11:51:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-11 10:03, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiesz znaczenie słowa "najczęściej" ?

    No ale tam najczęściej to miał golf.

    A.

  • 10. Data: 2012-06-11 11:52:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-11 10:02, 4CX250 pisze:

    > Jeżdżąc po mieście widzę że najwięcej oflagowanych samochodów to stoi
    > pod biedronkami.

    Tak jadąc sobie ulicą jesteś w stanie dokonać szybkiej analizy parkingu
    biedronki? Szacun.

    A.