  • 61. Data: 2010-01-19 19:15:14
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Hautameki wrote:
    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym

    I bardzo dobrze.
    Może jeszcze parę razy i się w końcu oduczysz.

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2010-01-19 20:02:57
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 00:30:24 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ty patrz lepiej na znaki ;)

    To nie kradnijcie ich ;]

    > Jak widać niektórzy pozbawili się instynktu samozachowawczego.

    To przez swiatla. Robia coraz wiecej przejsc ze swiatlami i ludzie
    przestaja myslec.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 63. Data: 2010-02-06 16:58:40
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Pewnie na jego zielonym na środku stanął na torach jakiś baran...

    Tylko ze jak baran walnie tramwaj, to pol biedy, ale jak tramwaj walnie
    barana - to z reguly nie ma juz co zbierac.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327