  • 11. Data: 2010-01-17 22:33:15
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać.
    > A mógł tir w poprzek jechać...

    Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
    To jest zgroza...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 12. Data: 2010-01-17 22:38:05
    Od: marjan <k...@g...com>

    Pan Piskorz pisze:

    > czyli było już czerwone i zielone dla tych jadących prostopadle, mądrze,
    > puknij się w główkę, zapłać i nie rób więcej nic podobnego
    > P.

    Powiedz to tym pajacom jadącym za nim, bo musieli wjechać na jeszcze
    późniejszym "pomarańczowym".

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 13. Data: 2010-01-17 23:12:23
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Przecież napisał, że jechał na pomarańczowym. Wiesz w ogóle jak działa
    > sygnalizacja?

    "Późne pomarańczowe" czyli czerwone :D

  • 14. Data: 2010-01-17 23:13:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grzegorz Prędki wrote:

    > Pomaranczowe oznacza zakaz wjazdu na skrzyzowanie i mandat jest.

    Ależ nie oznacza, czymś się jednak różni od czerwonego i to zasadniczo.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-01-17 23:14:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > A to akurat nie takie pewne.

    Jest raczej pewne, że tak nie było, praktycznie na 100% jadący
    prostopadle nie mieli zielonego.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-01-17 23:20:58
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 22:23:04 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Pomaranczowe oznacza zakaz wjazdu na skrzyzowanie i mandat jest.

    Proszę o podstawę :)
    Pomarańczowe to warunkowy zakaz wjazdu. Czerwone to bezwarunkowy.
    Jeśli ćwierć sekundy przed przekroczeniem linii zatrzymania zapali Ci
    się pomarańczowe dostaniesz mandat? Nie sądzę. A u nas migającego
    zielonego nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-01-17 23:30:22
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    > 91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    To ciesz się, że nic się nie przytrafiło.
    Ostatnio byłem świadkiem jak młody człowiek jadący za mną o mało nie zabił
    na przejściu kobieciny, która dość wolnym krokiem przechodziła po pasach.
    Stałem na lewym pasie przed przejściem i czekałem, aż ona przejdzie. On
    natomiast jechał moim pasem po czym postanowił mnie ominąć, nie zwracając
    uwagi dlaczego stoję. Nie raczył nawet zwolnić tylko gnał przynajmniej z
    60km/h.
    Niestety nie byłem w stanie zrobić nic innego jak tylko nacisnąć klakson,
    ale chyba tylko dzięki temu ona zwróciła uwagę i spojrzała się na
    nadjeżdżający samochód co zmobilizowało ją do ucieczki. Kierowca zatrzymał
    się 3-4m za pasami, ledwo unikając uderzenia w kobietę.
    Wcześniej widziałem go w lusterku jak robi typowo dresiarski slalom pomiędzy
    innymi samochodami. Po tym wydarzeniu jechał już dalej bardzo spokojnie.

  • 18. Data: 2010-01-17 23:31:22
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 17 Sty, 23:12, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:

    > "Późne pomarańczowe" czyli czerwone :D

    ;-) takie pomarańczowe, że prawie jak czerwone

  • 19. Data: 2010-01-17 23:46:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek \"Plumpi\" wrote:

> [...]
    > pasem po czym postanowił mnie ominąć, nie zwracając uwagi dlaczego
    > stoję. Nie raczył nawet zwolnić tylko gnał przynajmniej z 60km/h.

    Ten gość zachował się jak idiota, tylko jaki związek mają te dwie
    sytuacje, bo ja nie widzę żadnego?

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-01-17 23:48:30
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat
    > drogowy to poprostu dodatkowy podatek - wiekszosc musi czasem zaplacic i
    > tyle. Tym razem trafilo na Ciebie.

    W tym wypadku to raczej koszt edukacji (niewielki w sumie) jaką mam nadzieję
    z przygody wyniesie wątkotwórca. Jeśli nie wyniesie to życzę jak
    najszybszego uzbierania 24 oczek.