  • Data: 2010-01-18 22:47:38
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:48:49 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Wcale nie trzeba być dresem, by w takiej sytuacji zdjąć człowieka...
    >
    > Jakieś dwa miesiące temu miałem bardzo podobną sytuację. We Wrocławiu są
    > światła na dwupasmówce, gdzie najpierw zapala się zielone na prawym pasie
    > (przy Moście Grunwaldzkim) by wypuścić tramwaj. Jadę jako pierwszy, na
    > lewym pasie w oddali stoi sobie auto. Znam te światła na pamięć, zwalniam
    > do ~30km/h, światła się zmieniają gdy jestem kilkadziesiąt metrów od nich,
    > więc gazu.
    [...]

    To co? Oficjalnie przyznajesz, ze we wrocku sygnalizacje macie z ciemnej
    dupy?
    :]

    A jesli idzie o przechodzenie przez dwupasmowe ulice bez swiatel -
    oczywiscie brak uwagi kierowcow nie jest pocieszajacy, ale ja osobiscie
    uwazam, ze jako pieszy widze wiecej i to generalnie w moim interesie jest
    nie dac sie zabic. Jak juz ktos mi sie zatrzyma na prawym pasie to wchodze
    przed niego i jesli widze, ze na kolenym pasie maruden nie zwolnil, to
    stoje przed maska tego zatrzymanego.
    Proste. Wystarczy wyjac oczy z dupy na czas przechodzenia przez ulice.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl