  • 41. Data: 2010-01-18 15:34:47
    Temat: Re: Ehhh, 700z3 i 10pkt ;(
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    news:4b546679$1@news.home.net.pl...

    > Bzdura, czerwone to zakaz wjazdu na skrzyżowanie, a nie zakaz obecności
    > na nim. Jak skręcasz w lewo to też powinieneś dostać Twoim zdaniem
    > "mandacik"?

    Prawnikiem nie jestem i w tego typu sprawie nie uczestniczylem, jednak
    kiedys namowilem znajomego aby nie przyjmowal za takie wykroczenie mandatu.
    Sad uznal jego wine - uprzedzam, nie widzialem uzasadnienia wyroku.

    Picasso

  • 42. Data: 2010-01-18 15:41:54
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    > A jak ktoś jest daltonistą to w ogóle wszystko jedno...

    Moglby sie pomylic tylko wtedy, gdyby zamienili miejscami...
    A i tak rzadko kiedy widza w odcieniach szarosci. Nie rozrozniaja np
    zielonego i niebieskiego... ;)

    http://www.wykop.pl/ramka/80981/zobacz-jak-postrzega
    ja-kolory-daltonisci-z-digg

    Picasso

  • 43. Data: 2010-01-18 18:26:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pab_lo wrote:

> [...]
    > kiedys namowilem znajomego aby nie przyjmowal za takie wykroczenie
    > mandatu. Sad uznal jego wine - uprzedzam, nie widzialem uzasadnienia

    Bo na żółtym trzeba się zatrzymać jeśli da się to zrobić bez stwarzania
    zagrożenia. Widocznie sąd uznał, że w tym przypadku była.

    --
    cokolwiek

  • 44. Data: 2010-01-18 18:41:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Napisał, że jechał na późno-pomarańczowym.

    I co, wtedy się komuś zapala zielone?

    --
    cokolwiek

  • 45. Data: 2010-01-18 18:59:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pab_lo wrote:

> [...]
    >
    > Moglby sie pomylic tylko wtedy, gdyby zamienili miejscami...
    > A i tak rzadko kiedy widza w odcieniach szarosci. Nie rozrozniaja np

    Tia i standardowym testem jest pokazywanie czerwonych cyfr na zielonym
    tle i na odwrót ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 46. Data: 2010-01-18 19:41:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Za pomarańczowe nie ma mandatu.

    Nie ma, ale jest za żółte.
    neelix

  • 47. Data: 2010-01-18 20:02:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Proszę o podstawę :)
    > Pomarańczowe to warunkowy zakaz wjazdu. Czerwone to bezwarunkowy.
    > Jeśli ćwierć sekundy przed przekroczeniem linii zatrzymania zapali Ci
    > się pomarańczowe dostaniesz mandat? Nie sądzę. A u nas migającego
    > zielonego nie ma.

    Zakaz wjazdu ... za sygnalizator, chyba że zatrzymanie będzie wymagało
    gwałtownego hamowania. Linia zatrzymania jest minimum 2m przed
    sygnalizatorem.
    neelix

  • 48. Data: 2010-01-18 20:04:23
    Temat: Re: Ehhh, 700z? i 10pkt ;(
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Bzdura, czerwone to zakaz wjazdu na skrzyżowanie, a nie zakaz obecności
    > na nim. Jak skręcasz w lewo to też powinieneś dostać Twoim zdaniem
    > "mandacik"?

    Czerwone to zakaz wjazdu za sygnalizator.
    neelix

  • 49. Data: 2010-01-18 20:16:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
    > To jest zgroza...

    Niestety to się zdarza. Trzeba patrzeć czy nie jedzie.
    neelix

  • 50. Data: 2010-01-18 20:20:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 91/70.
    > Nie placic, nie ma czegos takiego jak pomaranczowe.
    > To swiatlo nazywa si zolte samochodowe, chocby bylo koloru fioletowego.
    > A mnie skasowali za skret w lewo na zakazie. Pieprzony Kropiwnicki
    > nastawial tego szajsu w zwiazku z remontami i nie zauwazylem.
    > 100 pln + chyba 5 pkt.

    Odwołany.
    neelix