eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEgzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie ! › Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
  • Data: 2011-08-11 14:45:55
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-11 14:25, Seba pisze:

    > To co się nie chwalisz?
    > Ja w tym roku ujeżdżam żonkowego Piaggio o pojemności połowy szklanki i
    > Ci powiem, że wskutek tego motocykl coraz częściej stoi nieużywany - ten
    > makaroniarski wynalazek sprawdza się w codziennych dojazdach po miescie
    > jak mało co.

    To to ja wiem ... zrobiłem gilerą pare kursów po mieście - za
    ciężkie, za szerokie , na manewrowanie między autami
    ZDECYDOWANIE za ciężkie ... a malaguti na którym przy moim
    wzroście wyglądam jak debil - jak znalazł ... "utknę" w korku -
    łapię skutra udami ;) , podnoszę, obracam o 90 stopni i jadę
    dalej. Mając niedłubnięte malaguti miałem stresa , bo na starcie
    byłem szybszy zawsze , ale po chwili dochodzili mnie i
    wyprzedzali z różnicą prędkości 40-60 km/h ... więc trochę
    osrany byłem ... teraz jak z pl 1 maja startuję m alagutem, to
    dopiero dochodzą mnie na strzegomskim ;) , ale tu ja już
    zazwyczaj skręcam, albo czerwone światło jest, więc znów będę
    miał zaraz przewagę. Też codziennie rano spoglądam w prognozę
    pogody - i jeśli tylko ma nie padać - siadam na pierdzikółko
    małe, bo czasy jakie się wykręca tym po mieście niezależnie czy
    jest korek czy nie ma - miażdżą każdą inną formę komunikacji po
    Wrocławiu ;)

    To tak na marginesie. Jakby kiedyś widział poklejone taśmą z
    połamanymi wszystkimi plastikami fioletowe malaguti na WE
    numerahc ;) to ja :) ... a jak gilerę na RP numerach - to też ja ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=