eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEfektywna jazda w korkuRe: Efektywna jazda w korku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambriumu
    senet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 28 Apr 2012 21:07:59 +0200
    From: RedLite(R) <y...@b...ua>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Efektywna jazda w korku
    References: <4f9a60a8$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <jndtb7$26d$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9aaa30$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <jnf3h1$b5p$1@inews.gazeta.pl> <jng22l$t79$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9b8d30$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jng5kd$6et$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9b9ba1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9bad13$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <jngd6j$m9c$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9bb8ef$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <jngdr8$nam$2@inews.gazeta.pl>
    <4f9bc573$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <jnggv3$hp$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9bc96d$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jngj56$546$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9bd3b6$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <jngkbc$7fa$1@inews.gazeta.pl>
    <4f9bd8ca$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <jnh5bf$f5a$4@inews.gazeta.pl>
    <4f9c1b88$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4f9c3ff6$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.151.112
    X-Trace: 1335640054 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 83.22.151.112:2934
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446588 pl.pregierz:2002523
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-28 18:42, Shrek pisze:

    > Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku
    > mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad
    > ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych
    > czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna
    > odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym
    > wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym
    > pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).


    1 fakt - mamy ruch prawostronny; jest nakaz trzymania się prawej strony
    jezdni.
    2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły
    ściśle określa kodeks. (art 24.10)
    3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym.

    Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać
    przepisów możesz 'zawalać' lewy pas tylko jeśli są trzy pasy do jazdy w
    tym samym kierunku.

    --

    RedLite(R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: