  • 91. Data: 2012-01-29 15:55:58
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    > Kompot AKA makiwara można było pić - o ile miałes mocny żąłądek. To
    > wywar ze słomy makowej. Z tego robiło się heroinę dopiero w procesie
    > dalszej obróbki.

    Tak. Podobno można było jakoś se to opium wstrzykiwać czy cóś

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 92. Data: 2012-01-29 16:07:27
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-29 00:57, DoQ pisze:

    > Dlatego Mercedes Benz powinien sprzedawać Polakom 4x tańsze mercedesy?

    Nie.
    Mercedes Benz może sobie sprzedawać co chce, gdzie chce i za ile chce.
    Pytanie: ile mercedesów sprzedaje firma Mercedes Benz per capita w
    Polsce vs Niemcy? Pytanie 2: ile mercedesów klasy X może kupić sobie
    Polak za przeciętną (roczną powiedzmy) pensję vs obywatel Niemiec?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 93. Data: 2012-01-29 16:09:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Diabełson,

    Sunday, January 29, 2012, 3:55:58 PM, you wrote:

    > Tak. Podobno można było jakoś se to opium wstrzykiwać czy cóś

    Wstrzykiwać kompot AKA makiwarę? To chyba tylko samobójca, bo
    musialbyś tego walnąć setkę dożylnie, żeby coś poczuć. I to poczuć
    raczej reakcję obronną organizmu.

    To dziennikarze nazwali polską heroinę kompotem - zupełnie bez sensu.
    Na takiej samej zasadzie, jakbyś nazywał Wyborową zacierem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 94. Data: 2012-01-29 16:10:57
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    > Paradoksalnie postkomuniści wcale sobie tak bardzo źle z rzadzeniem
    > nie radzili. Przypomnij to sobie...

    Oni w ogóle sobie dobrze radzą.Jednak czas leci, a my dalej patrzymy na
    aparatczyka Millera i tłustą gębę Kalisza. A młodzi lewicowcy, ech no
    nie wychodzi im

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 95. Data: 2012-01-29 17:30:48
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    to wrote:

    > Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
    > osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i
    > najechał na inny samochód. - W wyniku tego samochody zaczęły wpadać na
    > siebie - tłumaczył Padewski."
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14206318&
    >
    > Ciekawe, czy faktycznie kierowcy 4 aut nie zauważyli protestujących
    > wariatów i się w nich wpieprzyli, czy może jechali normalnie, a któryś z
    > protestantów nieudolnie ich przyblokował. Ktoś wie coś więcej?

    A co tu wiecej potrzeba. Nie dostosowali prędkości. Mogli kogoś
    niewinnego zabić. Pijani kierowcy wiozą śmierć.

    Nie ma co insynuować, że ktoś "ich przyblokował".

  • 96. Data: 2012-01-29 17:39:02
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:jg3e1q$n58$1@mx1.internetia.pl>:

    > Oświeć mnie.

    Ten vs taki...

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    Tomasz Nycz

  • 97. Data: 2012-01-29 17:40:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 17:39, 'Tom N' pisze:
    > Ten vs taki...

    No tak i to "zmienia" całkowicie kontekst ;)

    --
    Paweł

  • 98. Data: 2012-01-29 17:44:00
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:39, 'Tom N' pisze:

    > Ten vs taki...

    Ale "baryłka" to jednostka miary, a nie puszka na paliwo.

    Zatem kupuje się te same baryłki, tak jak kupuje się te same kilogramy
    czy te same metry (czegoś tam).

    --
    RomanS
    ___________________

  • 99. Data: 2012-01-29 17:47:55
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-29 10:05, Artur Maśląg pisze:

    > To akurat prawda.

    Kwasior dobrze prezentował się zwłaszcza po pijanemu, na trzeźwo był
    przeciętny

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 100. Data: 2012-01-29 17:50:54
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-28 23:03, DoQ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=7u5zz6uhOp4
    > Tatuaż już cię nie uwiera?

    uwierasz mnie w dupie, mam nadzieję że posilasz się sztolcem

    --
    F'pockokah az przytópęm