  • Data: 2012-01-28 20:11:43
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "pavellz" <P...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miał tekturę zamiast szyby?
    > I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

    Odnośnie przyczyn protestu - zgadzam się, ale forma była wybitnie
    idiotyczna.
    Dziś dzięki protestowi dałem dodatkowo zarobić ok. 25 złotych koncernom
    paliwowym, dodatkowo stymulując popyt na paliwo i zapewne bardziej wpływając
    na wzrost niż spadek cen paliwa.

    Dodam, że najbardziej ucierpiało na tym proteście moje roczne dziecko,
    które z racji na brak miejsc postojowych na zakorkowanej DK7 niestety
    ani nie mogło zostać przewinięte ani nakarmione.
    Jakby tego było mało - przez protest bez zatrzymania przemknęło
    auto BORu z jakimś vipem w środku, więc panowie - w kogo wy tak naprawdę
    uderzacie tymi protestami, bo trochę mi to przypomina protesty samoobrony
    blokującej drogi, zgodnie z zasadą - nam się należy, a reszta niech cierpi.

    Pzdr
    Paweł