  • 1. Data: 2009-07-25 17:30:34
    Temat: Efekt pionowego przesuwania się tekstu
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    Kiedyś bylo coś takiego jak MARQUEE, ale wiem, że jest niezgodne z HTML
    4.01. Jest jakaś alternatywa?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-07-25 18:03:35
    Temat: Re: Efekt pionowego przesuwania się tekstu
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Maveriq pisze:
    > Kiedyś bylo coś takiego jak MARQUEE, ale wiem, że jest niezgodne z HTML
    > 4.01. Jest jakaś alternatywa?

    NewsTicker, ale wymagany jest JS.
    http://interval.cz/podklady/1999-2008/fridrich/257/n
    ewsticker-simple.html

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2009-07-25 18:04:55
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Maveriq pisze:
    > Kiedyś bylo coś takiego jak MARQUEE, ale wiem, że jest niezgodne z HTML
> [...]

    P.S. Chyba poziomego :-)

  • 4. Data: 2009-07-25 18:11:33
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    Nie. Pionowego. Dla świętego spokoju ;->

    Pozdro, M.

    --
    http://www.maverick-multimedia.pl