  • Data: 2010-12-02 14:30:35
    Temat: Re: Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Gru, 18:58, konieczko <t...@o...pl> wrote:
> [...]

    POPRAWKA: Pioneer BCT 1630

    > NTG na lakim masz gotowe listy i firmware.
    >
    > LAKI

    Tak wiem, wlasnie sobie tam to wszystko wyczytalem, ale ciezko sie
    skapowac bo troche tam jest nielad.
    Np. nie wiem po co sa te patches?
    Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

    Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
    platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?