  • 1. Data: 2009-02-26 18:16:58
    Temat: Edytor z obsługą ftp
    Od: "marcin w" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam, kiedyś miałem edytor html / css, który po 'ctrl+s' wysyłał mi od razu
    zaktualizowany plik na serwer, zapomniałem jednak nazwy i nie umiem teraz
    znaleźć, proszę o podpowiedź jeśli ktoś kojarzy co to za program. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-26 18:44:42
    Temat: Re: Edytor z obsługą ftp
    Od: "Marcin Derlukiewicz" <b...@...o2.pl>

    kwrite...

  • 3. Data: 2009-02-26 18:45:29
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    Chociażby Notepad++ ma wtyczkę.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2009-02-28 19:19:42
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 26-02-2009 o 19:16:58 marcin w <m...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > znaleźć, proszę o podpowiedź jeśli ktoś kojarzy co to za program. Pozdrawiam.

    Podmontuj sobie zasób FTP jako dysk lokalny (sshfs pod niksami, jakaś
    alternatywa pod windowsowatymi, ze $20 może kosztować). Wtedy *każdy*
    program automatycznie "zyska" tą funkcjonalność.

    --
    Maciej Łebkowski