    From: "Arek" <a...@a...2a.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Edytor tekstu na KU990
    Date: Thu, 29 Apr 2010 18:51:55 +0200

    > Pozwolę sobie podpiąć się do wątku. Mój KU990 ma jedną wadę: trzyma tylko
    > 1 dzień. Bateria i oryginalna i Blue Star. Tryb oszczędzania prądu
    > włączony, 2G, używany oszczędnie. Nawet kiedyś celowo nic z nim nie
    > robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać dłużej.
    > Też tak macie czy to ja mam jakiś lewy model?

    akurat mam KU990 co do pytania w tytule nie wypowiem się gdyż nie mam
    pojęcia czy cos takiego jest
    co do baterii powiem tak ,mam ten telefon już 1.5roku i bateria trzyma cały
    czas po naładowaniu około tygodnia ,wykonuję kilka razy dziennie połączenie
    i kilka razy odbieram to wszystko
    nie słucham radia ani mp3 sporadycznie zrobię jakąś fotkę
    bateria oryginalna Lithium Ion 3.7V 1000 mAh

    Arek.