  • Data: 2016-08-25 19:58:12
    Temat: Re: Ech Japońce
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    grushki__1976.rar.html

    > Napisałem do wydawnictwa (WKŁ), nawet zaraz odpisali.
    > Tylko, że w wydawnictwie już nie pracuje żaden z ówczesnych redaktorów
    > tej książki. :-(

    najbardziej udzielał.

    --
    Darek

    P.S. Jak z kumplami mieliśmy po szesnaście - siedemnaście lat (a było to
    tak z pół wieku temu), to mieliśmy niezłą polewkę z wypocin
    Wojciechowskiego inspirowanych pomysłami hamerykańskich inżynierów z
    przełomu lat dwudziestych i trzydziestych wieku minionego.