  • Data: 2023-03-07 14:09:39
    Temat: Re: EasyZ80 - ciąg dalszy walki z retro komputerkiem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/03/2023 13:24, Atlantis wrote:
    > relatywnie wrażliwy na wstrząsy - raz na jakiś czas mocniejsze trącenie
    > płytki powoduje rzucenie błedem przez BIOS.

    Nie stosujesz aby podstawek precyzyjnych z allegro?

    Kupiłem ich w sumie kilka rodzajów od różnych sprzedawców.

    *WSZYSTKIE* są uszkodzone. Nie łączą z nogami scalaków.

    Przypuszczalnie dlatego, że wsadzali jedną w drugą i tak to leżało 10
    lat, sprężyny się odkształciły.

    Takie same podstawki kupione z metra (tzn w osłonie z tworzywa) nie maja
    takiego objawu, scalaki wchodzą cieżko i nie ma problemu ze stykami.

    Zajeło mi kilka dni znalezienie problem u z moim Harlequiem, gdzie nie
    łączyło kilka scalaków i byłem przekonany że to każdy mozliwy powód, ale
    nie podstawka, w końcu precyzyjna, a nie badziewie...