  • 21. Data: 2017-01-23 23:26:33
    Temat: Re: Eagle - game over
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    wowa pisze:

    > O co chodzi z tymi bibliotekami? Testowałem kilka programów i zawsze
    > kończyło się na rysowaniu własnych elementów. To przecież kilka ruchów
    > myszką a jest po mojemu. Rozumiem ból jak się nie da własnej bibioteki
    > przenieś.

    Opornik czy dioda to nie problem, ale taki TQFP144 trochę pracy już wymaga.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 22. Data: 2017-01-23 23:39:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 21:42:56 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Dotychczasowej nie wyłączą, ale hobbysci wyłaczą dopływ biblitek.

    J 99% własnej bazy elementow stworzylem sam, ten 1% to wykorzystanie
    jakiegos znalezionego gotowca, tylko z lenistwa bo nie chciało mi się
    wtedy i akurat samemu to narysować. Jak znillnie ten 1% możliwości
    to nawet tego nie zauważę.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2017-01-24 09:58:37
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.01.2017 o 14:21, robot pisze:

    > No i nadal jest.
    >
    > pozdro

    Właściwie na kazdym kroku jest niestety widoczny.

  • 24. Data: 2017-01-24 10:00:07
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.01.2017 o 23:39, Marek pisze:

> [...]
    > jakiegos znalezionego gotowca, tylko z lenistwa bo nie chciało mi się
    > wtedy i akurat samemu to narysować. Jak znillnie ten 1% możliwości to

    Właśnie w takich wypadkach okazuje się, że będzie to potrzebne.
    Tak jak coś się niepotrzebnego wyrzuci i za tydzień się żałuje.

  • 25. Data: 2017-01-24 11:23:18
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    wowa <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > kończyło się na rysowaniu własnych elementów. To przecież kilka ruchów
    > myszką a jest po mojemu. Rozumiem ból jak się nie da własnej bibioteki

    Też dodawałem swoje do Eagla, ale jest to bardziej pracochłonne niż np. do
    Autotraxa, a ja zamiast rysować elementy wolę rysować schematy...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 26. Data: 2017-01-24 11:26:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Do jednego i drugiego.

    A da się dodać element tylko do "biblioteki schematów", nie tworząc mu
    obudowy ani odwzorowania na PCB?

    > Jakiś czas temu dostał też wsparcie freeroute (autorouter) który to daje
    > wcale nie najgorsze wyniki.

    Nigdy nie używałem autoroutera... on naprawdę jest w stanie sam stworzyć
    PCB ze schematu?

    > Autotrax powidasz :D A suwak logarytmiczny jeszcze działa czy baterie
    > wysiadły :D?

    Baterii już nie ma :D

    "Problem" z Autotraxem jest taki, że po nauczeniu się skrótów
    klawiaturowych (a większość mam w pamięci mięśniowej, nawet nie pamiętam
    kombinacji klawiszy, ale ręka sama je wciska) robi się w nim wszystko
    niesamowicie szybko, dużo szybciej niż przeklikując się przez różne menu.

    Kolejna zaleta to prosty format pliku PCB, który umożliwił mi napisanie
    paru skryptów do pracy z tymi plikami.

    Generalnie to nie widzę zalety ze zmiany narzędzia na bardziej
    nowoczesne...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 27. Data: 2017-01-24 13:51:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2017-01-23 21:31, Ghost wrote:

    >>> Nie. Mówie że swobodny powrót do projektu z przed paru lat może być

    >Dotychczasowej nie wyłączą, ale hobbysci wyłaczą dopływ biblitek.

    Po co nowe biblioteki do starego plaszcza?

    >Obecnie nie da się juz kupić Eagle bez wirusa chmury wiec dyskusja jest bez
    >sensu. Kto ma ten ma. Kto miał mieć musi sobie zdawać sprawę z ryzyka
    >wdepnięcia w abonamentowy software.

    Gonisz za własnym ogonem, naczy marudzisz.

  • 28. Data: 2017-01-24 14:06:38
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-01-24 o 09:58, Cezary Grądys pisze:

    > Właściwie na kazdym kroku jest niestety widoczny.

    I wartko do niego wracamy.

    P.P.

  • 29. Data: 2017-01-24 15:31:01
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 20:17:15 +0100, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > mowisz, ze te kilka dolarow za narzedzia do zarobkowania to taki
    majatek?

    Mieszkanie masz w abonamencie czy jednak jako własność?

  • 30. Data: 2017-01-24 21:52:50
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-24 o 11:26, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > klawiaturowych (a większość mam w pamięci mięśniowej, nawet nie pamiętam
    > kombinacji klawiszy, ale ręka sama je wciska) robi się w nim wszystko

    Ale w kikadzie masz podobnie, są skróty klawiszowe dość proste, np
    najeżdzasz na schemacie na nóżkę myszą naciskasz "w" jak wire i rysuje
    Ci połączenie, podobnie inne, w narzędziach masz zakładkę skróty i jako
    pasek z boku piktogramów.

    > niesamowicie szybko, dużo szybciej niż przeklikując się przez różne menu.
    >
    > Kolejna zaleta to prosty format pliku PCB, który umożliwił mi napisanie
    > paru skryptów do pracy z tymi plikami.
    w KIKADZIE wszystkie pliki są tekstowe, można je modyfikować co czasami
    robię.

    > Generalnie to nie widzę zalety ze zmiany narzędzia na bardziej
    > nowoczesne...
    Jest free i bez ograniczeń, pozatym prosty i szybki.

    --
    Pozdr

    Janusz_k