  • 11. Data: 2017-01-23 08:59:01
    Temat: Re: Eagle - game over
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Jan 2017 21:47:07 +0100, Bartolomeo <n...@n...com> wrote:
    > Chmura to porażka ale niestety przyszłość

    Tak samo przyszłością miał być komunizm.

  • 12. Data: 2017-01-23 14:21:21
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 08:59, slawek pisze:

    > Tak samo przyszłością miał być komunizm.

    No i nadal jest.

    pozdro

  • 13. Data: 2017-01-23 15:33:05
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-01-22 20:42, Sebastian Biały wrote:
    > Cześć.
    >
    > Część z Was zapewne używala Eagle. Niestety został kupiony przez duże
    > korpo i nadeszła dobra zmiana:
    >
    > http://hackaday.com/2017/01/19/autodesk-moves-eagle-
    to-subscription-only-pricing/

    > No i pozostaje chyba tylko KiCad. Smutne.

    No masakra.
    A ja właśnie kupiłem ....
    Bardzo podobało mi się trzymanie projektu w XML.
    Poza tym wszystkie projekty od lat miałem w Eaglu.

    Szkoda że rozwój tego softu toczył się tak powoli.
    Miał jedną zaletę nad protelem - nigdy się nie zawalił w trakcie pracy.
    Na początku na niego narzekałem , ale z czasem dało się żyć.

    Szkoda.

    Adam Górski

  • 14. Data: 2017-01-23 16:48:04
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dobrze powiedziane, to czysty komunizm, kolesie...
    państwa opierające się na wolnym handlu powinny prawnie blokować coś
    takiego jak licencje czasowe,
    chyba o to walczyliśmy, nie?

  • 15. Data: 2017-01-23 18:38:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-23 08:45, Ghost wrote:
    > The free version still exists

    Do migania diodą jak znalazł. No, może przy takim rozmiarze PCB nawet
    kilkoma.

  • 16. Data: 2017-01-23 19:33:43
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Tylko czy do KiCada jest tyle bibliotek, co do Eagle? KiCad jest tylko
    > do schematów czy też do PCB (do PCB i tak używam Autotraxa...)?

    O co chodzi z tymi bibliotekami? Testowałem kilka programów i zawsze
    kończyło się na rysowaniu własnych elementów. To przecież kilka ruchów
    myszką a jest po mojemu. Rozumiem ból jak się nie da własnej bibioteki
    przenieś.
    Wojtek

  • 17. Data: 2017-01-23 20:17:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2017-01-23 08:45, Ghost wrote:

    >Do migania diodą jak znalazł. No, może przy takim rozmiarze PCB nawet
    >kilkoma.

    mowisz, ze te kilka dolarow za narzedzia do zarobkowania to taki majatek?

  • 18. Data: 2017-01-23 20:31:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-23 20:17, Ghost wrote:

    > mowisz, ze te kilka dolarow za narzedzia do zarobkowania to taki majatek?

    Nie. Mówie że swobodny powrót do projektu z przed paru lat może być
    niemożliwy. Projekt się nie czyta, stara wersja nie działa. Nie mamy
    Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?

  • 19. Data: 2017-01-23 21:31:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2017-01-23 20:17, Ghost wrote:

    >Nie. Mówie że swobodny powrót do projektu z przed paru lat może być
    >niemożliwy. Projekt się nie czyta, stara wersja nie działa. Nie mamy
    >Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?

    No ale dotychczasowej wersji (tej sprzed dobrej zmiany) chyba ci zdalnie nie
    wyłączą?

  • 20. Data: 2017-01-23 21:42:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-23 21:31, Ghost wrote:
    > No ale dotychczasowej wersji (tej sprzed dobrej zmiany) chyba ci zdalnie
    > nie wyłączą?

    Dotychczasowej nie wyłączą, ale hobbysci wyłaczą dopływ biblitek.
    Obecnie nie da się juz kupić Eagle bez wirusa chmury wiec dyskusja jest
    bez sensu. Kto ma ten ma. Kto miał mieć musi sobie zdawać sprawę z
    ryzyka wdepnięcia w abonamentowy software.