    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eagle - game over
    Date: Fri, 3 Feb 2017 10:00:11 +0000 (UTC)

    Janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > Tak samo wygodny :)

    W sumie wydaje się wygodniejszy, skróty klawiaturowe są genialne.

    Problem w szczegółach, które umiem zrobić w Eagle, a jeszcze nie umiem w
    KiCadzie.

    > Nie, projekt musi być ale schematów możesz mieć pod nim multum różnych :)

    A rozsądnie jest mieć jeden ogólny projekt "schematy" i tam trzymać
    schematy?

    > Tak, plik ustawienia strony.

    Ok, to porcja kolejnych pytań:

    - da się jakoś łatwo wyrenderować projekt do rastra, czy trzeba albo przez
    schowek, albo przez svg? Na razie wyrenderowałem do svg i potem svg do png
    (gimpem), ale może jest prostsza metoda

    - czy da się zmniejszyć rozmiar "junction"? To kółko jest ogromne :)

    - czy da się zmienić tekst "vcc" przy dodaniu komponentu vcc? Krzyczy mi,
    że wartości zmienić nie można. Eagle też krzyczy, ale pozwala zmienić.

    Czemu pytam - bo potrzebuję nanieść "oczko" (takie jak w komponencie vcc),
    ale przypisać mu własny opis (tu konkretnie 230V, ale teksty mogą być
    różne). Czy może robi się to zupełnie inaczej?

    --
    http://www.chmurka.net/