  • Data: 2019-06-07 17:12:34
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 7 Jun 2019 07:10:20 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Ja nie, ale jak widze niektorych jak na wakacje jada i co zabieraja to
    > oczami przewracam. Rozumiem wozek, rozumiem rower czy dwa ale ludzie
    > zabieraja i klatki z ptakami i budy z psami drapaki z kotami itp. Nie
    > wspominajac o grankach, zarciu, multum ubran, proszku do prania.

    Ja takich nie znam, aż takich.

    > No i dlatego decyduja sie kupic suv-a zamiast kombi.

    Też nie rozumiałem czemu ludzie kupują SUVy, szczególnie do miasta. Teraz,
    po blisko roku, już innego samochodu bym nie chciał mieć (i jedyne co mnie
    zmusi to powrotu do niższego samochodu to pełne EV). Jak muszę wsiąść do
    mojej starej Mazdy6 to szok przeżywam i nie wiem jak tyle lat mogłem się
    tak codziennie składać do fotela -- podobnie do bagażnika. :P SUV jest
    zwyczajnie znacznie wygodniejszy, a i oporów wcale znacznie większych,
    wbrew pozorom, nie ma. Szczególnie w mieście nie ma to znaczenia. Jedyne co
    nadal irytujące podobnie jak w HB/kombi, to notoryczne fajdanie się tylnej
    szyby i że się tego na podwórku nie da umyć bo jest problem z sięgnieciem
    nawet do 1/3 dachu i trzeba po krześle latać.

    > Kupienie suva hybrydy jest dalszym poglebianiem tej
    > metodyki. Metodyki kupowania czegos z czego sie
    > korzysta raz na ruski rok.

    Bezedura, korzystam z trybu PHEV praktycznie codziennie ale najwyraźniej
    nie dociera to nadal do ciebie.

    --
    Pozdor
    Myjk