  • 1. Data: 2014-09-24 20:27:14
    Temat: EPO -- do Trybuna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ściągnąłeś EPO czy nie? U mnie EPO nie ściąga się.

    Jałówka ;) z włączonym WiFi i włączonym (a nawet ,,zamkniętym'')
    odbiornik GPS oraz drobiazgami (typu pogoda) ciągnie na tablecie
    3.3% pojemności akumulatora na godzinę, czyli jedno ładowanie do
    pełna starczyć może na 30 godzin takiej jałowej ,,pracy'' tabletu.
    IMO nie warto wyłączać ani odbiornika GPS, ani WiFi -- WiFi
    wyłączałem do tej pory sporadycznie, zaś odbiornik GPS zazwyczaj
    włączałem tylko wtedy, gdy był mi potrzebny; zazwyczaj włączając
    odbiornik GPS, wyłączałem WiFi.

    Jak pojmuję -- bez rootowania nie ma mowy o ,,ręcznym'' ściąganiu EPO.
    (a ja nie chcę rootować, bo jestem zbyt leniwy) GPS bez EPO chodzi
    całkiem nieźle, ale czasami (raczej bardzo rzadko) fiksacja trwa
    kilka/parę minut.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-09-24 20:53:59
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
> [...]
    > (a ja nie chcę rootować, bo jestem zbyt leniwy) GPS bez EPO chodzi
    > całkiem nieźle, ale czasami (raczej bardzo rzadko) fiksacja trwa

    Podoba mi się Twoja definicja "GPS chodzi całkiem nieźle" co znaczy casami
    trzeba na fiksa czekać parę minut.

    Z tym wyłączaniem wifi uważaj, bo wifi używane jest do
    wspomagania/przyspieszania lokalizacji geograficznej.

  • 3. Data: 2014-09-24 20:54:31
    Od: K <...@...c>

    On 24/09/2014 19:27, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > (a ja nie chcę rootować, bo jestem zbyt leniwy) GPS bez EPO chodzi
    > całkiem nieźle, ale czasami (raczej bardzo rzadko) fiksacja trwa

    zaloz trybunowi maila, albo niech on zalozy tobie i tam sobie blogujcie ;)

  • 4. Data: 2014-09-24 22:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Z tym wyłączaniem wifi uważaj, bo wifi używane jest do
    > wspomagania/przyspieszania lokalizacji geograficznej.

    WiFi? A jak to działa?
    Myslałem ze gprs...

  • 5. Data: 2014-09-24 23:40:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Sep 2014 20:59:19 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    > WiFi? A jak to działa?
    > Myslałem ze gprs...

    Wifi. googiel ma mape wszystkich stacji, po tym ktore sa w zasiegu
    latwo ustalic gdzie jest.
    Oczywiscie gdzies w miescie, bo w lesie to zero sieci ..

    J.

  • 6. Data: 2014-09-25 00:04:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." y...@4...net

    > Wifi. googiel ma mape wszystkich stacji,

    Wszystkich nie ma. ;)

    > po tym ktore sa w zasiegu latwo ustalic gdzie jest.
    > Oczywiscie gdzies w miescie, bo w lesie to zero sieci ..

    Gogiel chce zbalonizować net -- wtedy i nad lasem będą anteny...
    Choć diabli wiedzą, czy to będzie także znana nam WiFi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-09-25 00:05:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lvv412$lir$...@a...netfront.net

    > zaloz trybunowi maila, albo niech on zalozy tobie i tam sobie blogujcie ;)

    Jesteś ten K, czy ta K? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-09-25 00:35:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Sep 2014 23:40:55 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Wifi. googiel ma mape wszystkich stacji, po tym ktore sa w zasiegu
    > latwo ustalic gdzie jest.
    > Oczywiscie gdzies w miescie, bo w lesie to zero sieci ..

    A nie LAC? przecież lac już mieli wcześniej niż wifi.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-09-25 01:38:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > A nie LAC? przecież lac już mieli wcześniej niż wifi.

    Co to LAC?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-09-25 13:03:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > (a ja nie chcę rootować, bo jestem zbyt leniwy) GPS bez EPO chodzi
    > całkiem nieźle, ale czasami (raczej bardzo rzadko) fiksacja trwa

    Nie. Nawet na próbę przywróciłem "ustawienia fabryczne" w telefonie. Nic
    to nie dało. Nadal pobiera tylko 25% i wyskakuje błąd. Wcześniej były w
    tej sekcji jakieś wpisy o pobranych plikach i okresie ważności, teraz w
    tych sekcjach - czas pobierania, czas rozpoczęcia, termin ważności jest
    tylko jeden opis - "niedostępny". Ale o dziwo sam telefon po tym
    resecie łapie FIXa w try miga, nawet bez włączonego aGPSu.. Ciekawe jak
    długo będę mógł się z tego cieszyć...

    Jasna sprawa, ja na co dzień mam wszystko powyłączane, wszystko, łącznie
    z drugą kartą SIM włączam kiedy jest potrzebne. Tj. jadę do lasu włączam
    GPS, jazda autem to właczony transfer danych i tym samym druga karta SIM
    i GPS, w domu gdy jest potrzeba to włączam wi-fi i bluetooth. Skutkuje
    to tym że baterię ładuję średnio jak w normalnym telefonie w dawnych
    czasach.. 8-)