  • Data: 2009-10-02 11:46:26
    Temat: Re: EMitel oficjalnie ruszył z DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak zaczna informowac, to najpewniej beda nakrecac ludzi do kupowania
    > platform sat pod pretekstem wylaczenia TV analogowej....

    U mnie już wczoraj byli z hasłem "modernizacja sygnału telewizyjnego".
    Byłem tak zaciekawiony że pogadałem z panienką o co jej biega.
    Nie bardzo wiedziała, ale nawijała coś, że mogę mieć JUŻ sygnał cyfrowy.
    Mówiłem że mam i to z kilku źródeł.
    Mówiła że tanio.
    Mówiłem że mam za darmo.
    Mówiła że kanały HD.
    Mówiłem że mam.
    Mówiła że to HD to niedrogo.
    Mówiłem że mam za darmo.
    Mówiła że z dekoderem z możliwością nagrywania.
    Mówiłem że mam, wraz z możliwością odtwarzania płyt dvd.

    Na koniec okazało się że jest z n, więc z racji braku jakiejkolwiek oferty
    za którą byłby skłonny zapłacić, nie jest w stanie mi tego badziewia
    sprzedać.