  • 61. Data: 2020-05-20 07:46:07
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-19 o 19:09, Myjk pisze:

    > Jak zwykle ci się coś pokiełbasiło, tępaku. Ja zwyczajnie takich komuchów
    > jak ty unikam, bo nie wiadomo czego się spodziewać.

    Wstydzisz się po prostu podać nawet orientacyjną kwotę.
    To powszechne zjawisko u tych co optymalizują, faktoringują,
    ołtsorsingują... ;-)

    > Nie kupiłem samochodu z salonu, tępa dzido.

    To co Ci szkodzi napisać więcej szczegółów

    > Wystarczy nie zgrywać pana przed sąsiadem.

    Ja kupuję co 5 lat 10-letniego diesla za gotówkę.
    Normalnie sąsiedzi mi ZAZDROSZCZĄ ;-)

  • 62. Data: 2020-05-20 07:47:52
    Od: z <...@...pl>

    Powinienem od ekologów dostać ORDER

    Ty też oczywiście ;-)

  • 63. Data: 2020-05-20 09:31:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 May 2020 07:46:07 +0200, z

    > Wstydzisz się po prostu podać nawet orientacyjną kwotę.
    > To powszechne zjawisko u tych co optymalizują, faktoringują,
    > ołtsorsingują... ;-)

    Wszystko można sobie sprawdzić i przeliczyć. Co prowadzi do oczywistego
    faktu, że jesteś zwykłym ignorantem skoro nie potrafisz tego zrobić.

    > To co Ci szkodzi napisać więcej szczegółów

    W przeciwieństwie do ciebie nie uważam że jestem pępkiem świata -- mam inne
    warunki niż będzie mieć ktoś inny. Ale zbyt tępy jesteś widać aby to pojąć,
    CBDU.

    > Ja kupuję co 5 lat 10-letniego diesla za gotówkę.
    > Normalnie sąsiedzi mi ZAZDROSZCZĄ ;-)

    Zacznij mniej pieprzyć w internetach a więcej pracować, twoje problemy
    automagicznie znikną. Nie będziesz musiał utyskiwać jaki to biedny i
    poszkodowany jesteś, a sugerować jak inni wykorzystują system albo wręcz
    kradną, bo to niemożliwe żeby Polaka było stać na EV.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2020-05-20 09:40:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 May 2020 07:40:50 +0200, z

    > Bo smog jest w małym stopniu samochodowy 17% czy cuś.
    > Z czego znowu kilka procent z RURY.
    > Ale zajmujemy się tym właśnie ułamkiem bo tak jest MODNIE ;-)

    Przecież ty nie rozumiesz co inni piszą i mówią, masz oderwane od
    rzeczywistości wnioski, mylisz skutki z przyczynami. Nie zdziwiłbym się
    gdyby wspomniany ekspert z tokfm mówił sensownie, ale sobie to
    przeinaczyłeś. Z drugiej strony jeśli gadał głupoty to po jakiego grzyba
    słuchasz, ale przede wszystkim skąd ty znajdujesz na to wszystko czas --
    srać postami na lewo i prawo po wszystkich grupach internetowych, oglądać
    złe tefałeny, słuchać specjalistów w tokfm, itd. Weź się poważnie za jakąś
    robotę, skoro od postów tak słabo płacą że musisz biedaku 10-letniego
    diesla kupować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2020-05-20 13:59:50
    Od: z <...@...pl>

    Bo widzisz. Są na świecie ludzie którzy do wydajnej pracy potrzebują
    dodatkowego bodźca w tle. Ja tak mam.
    W pracy słucham albo muzyki albo tokfm.
    Nie. Nie czytam książek. SŁUCHAM opozycyjnego radia tak aby popaprańcy
    nie zarzucili mi propisowskiej propagandy ;-)

    Umiesz tak? ;-)

  • 66. Data: 2020-05-20 15:55:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-20 o 09:31, Myjk pisze:

> [...]
    > poszkodowany jesteś, a sugerować jak inni wykorzystują system albo wręcz
    > kradną, bo to niemożliwe żeby Polaka było stać na EV.

    Bogatych stać, statystycznego nie stać.
    No chyba że chcesz zostać kolejnym idiotą który nam udowodni
    nam na grupach że żeczywistość się myli.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2020-05-20 17:24:05
    Od: z <...@...pl>

    Piszesz na polskiej grupie.

    Elektryki nie będą przyszłością zwłaszcza w polskich warunkach gdzie
    Kowalski ma jeden samochód.

    Być może kiedyś wodór.

  • 68. Data: 2020-05-20 17:36:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    > Piszesz na polskiej grupie.
    > Elektryki nie będą przyszłością zwłaszcza w polskich warunkach gdzie
    > Kowalski ma jeden samochód.

    Jak dobrze, że nie jestem Kowalski i bardzo chętnie używałbym
    miejskiego, małego toczydełka o zasięgu max 50 km. Teraz na swoje
    potrzeby mam benzynowego C2.

    > Być może kiedyś wodór.

    Jak wymyślisz metodę jego otrzymywania w sposób ekologiczny i z
    właściwą efektywnością. Na razie wodór to albo metoda z generowaniem
    mnóstwo CO2 albo elektroliza, gdzie ponad 2/3 energii idzie w gwizdek.

    Nie bez znaczenia jest konieczność transportu i przechowywania w
    warunkach kriogenicznych oraz pod wysokim ciśnieniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2020-05-20 22:09:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-19 o 22:16, mk4 pisze:

    > Z pomiarow jakos nie wynikalo, ze cos istotnie spadlo.
    Spadło, mierzą satelity, średnio w europie o20- 30% NOx ale za to wzrósł
    ozon.
    NOx bardzo szkodzi płucom i podobno ileś tam ludzi z tego powodu umiera,
    jak spadło to umiera mniej, no i z tego że w domu siedzą :)
    https://kopalniawiedzy.pl/epidemia-zanieczyszczenia-
    powietrze,32044

    --
    Janusz

  • 70. Data: 2020-05-21 17:06:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 May 2020 13:59:50 +0200, z

> [...]
    > Nie. Nie czytam książek.
    > SŁUCHAM opozycyjnego radia tak aby popaprańcy
    > nie zarzucili mi propisowskiej propagandy ;-)

    Niewiele to zmienia, bo i tak komuchem zajeżdżasz na kilometr.

    > Umiesz tak? ;-)

    Jak mam zrobić jedną rzecz DOBRZE, to nie. Ale skoro ty całymi dniami
    pieprzysz w internecie co popadnie bez ładu i składu, to nie dziwię się że
    ci to zupełnie nie przeszkadza.

    Powtarzam ponownie, weź się za porządną robotę, skoro od posta tak mało
    płacą. A jeśli mało płacą, to może słabo to robisz, ergo, po prostu się
    skup, bo wniosek z tego że się rozpraszasz słuchając jakichś pierdół.

    --
    Pozdor
    Myjk