  • Data: 2020-05-15 16:20:01
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 May 2020 22:41:02 +0200, z

    > Kupiłem niedawno Aixama. Pali 3 litry ON na 100 km w mieście.
    > Można pojechać na zakupy w dwie osoby pod dachem.

    Takich gabarytów EV by palił ekwiwalent pół litra paliwa na setkę, i nie
    kadziłby ludziom prosto w nos, co pokazuje tylko jaki przestażały kibel
    sobie kupiłeś. Także nie masz się czym chwalić ignorancie.

    > To jest konkretne zmniejszenie SMRODZENIA.

    Takie konkretne, że nadal produkujesz niską emisję, nie odzyskujesz energii
    z hamowania (a to w mieście okolice 30%) i drzesz klocki.

    > Technologiczna pogoń za ekologią może trwać tysiące lat.

    Przez takich tłoków jak ty, z pewnością.

    > Wystarczyła pandemia i parametry się poprawiły.
    > Dlaczego? BO BLACHOSMRODY MNIEJ JEŻDŻĄ (mniej spalają) a jednocześnie
    > nie trzeba przesiadać się na dziwne, niedopracowane, nieekologiczne,
    > drogie WYNALAZKI.

    Są dopracowane, chociażby rzadziej płoną niż smrody spalinowe, mniej
    smrodzą ludziom w nos i są ogólnie bezpieczniejsze.

    > Genialne w swojej prostocie ;-)

    Może dla tępaków twojego kroju.

    --
    Pozdor