  • Data: 2010-05-16 01:01:09
    Temat: Re: ELBLĄG - droga do nikąd ;)
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    news:hsmnbv$jnd$1@node1.news.atman.pl...

    > A tu się też głowiłem, co za imbecylizm ... dywanik śliczniutki miejscami,
    > i tam gdzie ładniejszy dywanik - więcej zasiek ... brakowało mi progów
    > zwalniających i murów zamiast podwójnej ciągłej :)

    To jest temat dla prokuratora. W Elblągu pracy za dużo nie ma i zamiast
    ułatwić dojazdy do Gdańska to wywalono kupę kasy na jakiś koszmar, którym
    jazda jest bardziej uciążliwa niż w 92 roku. Za to każda chałupa, która jest
    przywyczajona do hałasu z drogi odkąd tygrysy jechały nią na front
    białoruski dostała nagle plastikową ścianę za oknem.