  • 11. Data: 2010-05-14 08:11:04
    Temat: Re: EBC HH vs TRW Lucas SV - 0:1
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > ale ktore? HH?

    Wszystkie. A tarcze sprzeglowe EBC nadaja sie doskonale na podkladki pod
    garnki.

    > Nie zje to za szybko tej nogi?

    A to zalezy z czego noga. Sosne potrafi odgryzc, debu podobno HH nie rusza.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-05-14 08:23:10
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Wszystkie. A tarcze sprzeglowe EBC nadaja sie doskonale na podkladki pod
    > garnki.

    Z klockami ebc mam se takie se doswiadczenia, ale jesli chodzi o
    sprezyny i tarcze sprzeglowe to dzizyskkurwajapierdole. Nawet pod garnki
    bym tego nie kladl!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-05-14 08:25:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Z klockami ebc mam se takie se doswiadczenia, ale jesli chodzi o
    > sprezyny i tarcze sprzeglowe to dzizyskkurwajapierdole. Nawet pod garnki
    > bym tego nie kladl!

    Pod garnek z ziemniakami nadaja sie doskonale. Nie odksztalcaja sie przy
    tluczeniu ziemniakow ani przy robieniu puree.

  • 14. Data: 2010-05-14 08:27:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > firmy (nie pamiętam już oznaczenia, siakieś lepsze) - jak głosi spiskowa
    > teoria jedno do drugiego powinno niby być dobrane przez producenta
    > twardością i tym podobne bla bla bla. Hamowanie - ok. Ale to co mnie do
    > szału doprowadzało, to niemiłosierne piszczenie, zwłaszcza jak złapały
    > odrobinę wilgoci. Nie pomogło czyszczenie, przeszlifowanie nierówności i
    > tym podobne cuda. Po jakichś 12kkm miałem ich tak dość, że poszły w
    > cholerę i założyłem Carbone Loraine, które hamują świetnie i nie piszczą
    > (miałem wcześniej i zawsze byłem bardzo zadowolony).

    HA! twardy jesteś. ja po kilu tys. je wyjebałem. nie dałem rady więcej
    na nich jeździć. to w dziewiątce i B6. 2 razy się nabrałem i więcej się
    na nie nie nabiore.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 15. Data: 2010-05-14 09:18:13
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > chciałem sie podzielić opinią o klockach TRW Lucas, tak dla potomnych
    > bo w archiwum jest różnie.

    Siema,

    a ja właśnie przymierzam się do wymiany kpl. P/T w T.A. 0.6 a każdy
    poleca co innego i bądź tu mądry... ;)
    Tarcze mam piękne, więc nie chciałbym skopsać, ale za PKP też nie
    chciałbym robić...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 16. Data: 2010-05-14 10:45:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Maj, 10:10, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    > tym przebiegu nie doszły nawet do połowy zużycia, a zwykle klocki na
    > przodzie mi starczają na jakieś 15-22 kkm.

    Twoje opinie też znalazłem :-) U mnie genuiny też czasem sobie piały
    ale pomogło wyczyszczenie klocków, tłoczków i złożenie na pastę
    miedzianą. Generalnie moje narazie przestały piszczeć. Piszczały tylko
    przy mniejszych prędkościach.

    --
    Artur
    ZZR 1200