  • 1. Data: 2010-06-04 12:45:12
    Temat: E61 -> E61 i
    Od: August <4...@g...com>

    Witam,

    po dłuższym czasie użytkowania (> 3lata ) chciałbym zamienić Nokię E61
    na E61 z "i". (ze względu na symboliczny aparat/kamerę , której to
    funkcji często mi brakuje). Pytanie, czy czegoś nie spieprzono w tej
    Nokii z "i" w porównaniu z poprzedniczką ?

    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2010-06-07 08:38:04
    Temat: Re: E61 -> E61 i
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-04 14:45, August wrote:

> [...]
    > funkcji często mi brakuje). Pytanie, czy czegoś nie spieprzono w tej
    > Nokii z "i" w porównaniu z poprzedniczką ?

    Radzilbym na cos nowszego. Nie wiem jak wyglada to z E61, ale uzywajac
    E61i mozna sie umeczyc niczym probujac biec bedac po pas w bagnie.
    Po prostu jest slamazarny, otwieranie skrzynki odbiorczej trwajace
    dobrze ponad sekunde, i tym podobne reakcje. Po zmianie na E71
    poczulem ulge, jakby ktos z nog zdjal olowiane ciezary.

    Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
    ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie
    otworu sluchawki (???). "A ić Pan".

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-06-08 09:08:03
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 7 Cze, 10:38, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:

> [...]
    >
    > Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
    > ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie

    Ja osobiście jako zamiennik mogę śmiało polecić Ci E63... Mam, używam
    i jestem zadowolony. W prawdzie nie jest to E71, nie ma GPS'u ale za
    to cena jest w miarę rozsądna...

  • 4. Data: 2010-06-08 16:15:54
    Od: August <4...@g...com>

    and.spam.wireland.org> wrote:

    > Radzilbym na cos nowszego. Nie wiem jak wyglada to z E61, ale uzywajac
    > E61i mozna sie umeczyc niczym probujac biec bedac po pas w bagnie.
    > Po prostu jest slamazarny,

    jakos znosze

    > otwieranie skrzynki odbiorczej trwajace
    > dobrze ponad sekunde,

    tu sie zgodze, ten punkt wkurza

    > i tym podobne reakcje. Po zmianie na E71
    > poczulem ulge, jakby ktos z nog zdjal olowiane ciezary.

    hmm

    > Do tego dochodzily atrakcje jak cichy dzwiek ze sluchawki tak,
    > ze nie szlo sie dogadac na ulicy. Podobno pomaga na to czyszczenie
    > otworu sluchawki (???). "A ić Pan".

    tego nie zauważyłem,

    IMO największym skandalem w e61 jest brak budzika na dni tygodnia, ba,
    nawet na kilka kilka terminów bez rozróżniania dnia tygodnia.

    pozdrav,
    August

  • 5. Data: 2010-06-08 16:19:01
    Od: August <4...@g...com>

    On 8 Cze, 11:08, Mackenzi <m...@g...com> wrote:

    > Ja osobiście jako zamiennik mogę śmiało polecić Ci E63... Mam, używam
    > i jestem zadowolony. W prawdzie nie jest to E71, nie ma GPS'u ale za
    > to cena jest w miarę rozsądna...- Ukryj cytowany tekst -

    no tak, tyle że czytam - wyświetlacz 2,36" vs. 2,8 "

    pozdrav,
    August

  • 6. Data: 2010-06-08 21:39:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-08 18:15, August wrote:

    > tego nie zauważyłem,

    Zwroc uwage ze ja pisalem o e61i na ktora zdaje sie planujesz zmienic, a
    Ty o tym.. z czego planujesz zmienic ;). Chyba ze wynika z tego
    co innego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-07-06 13:33:19
    Od: August <4...@g...com>

    On 8 Cze, 18:15, August wrote:

    > jakos znosze

    > tu sie zgodze, ten punkt wkurza

    a dokładniej

    w E61 przy pełnej skrzynce emailowej otwieranie zajmowało ok 10 sek.
    po zlikwidowaniu skrzynki ok 4 sek.

    > hmm

    mam juz e61i , rzeczywiscie cichy dzwiek, o klase nizej niz w e61

    > tego nie zauważyłem,
    >
    > IMO największym skandalem we61jest brak budzika na dni tygodnia, ba,
    > nawet na kilka kilka terminów bez rozróżniania dnia tygodnia.

    tu sie nic nie zmienilo.

    Brak intuicyjnego przelaczenia na glosnik, domyslnie wyciszenie, a
    dopiero w opcjach przelaczenie na glosnik, moze jakos to zmienie, ale
    uniemozliwia to wlaczenie glosnika bez patrzenia w aucie.

    pozdrav,
    August