  • Data: 2010-09-10 15:11:16
    Temat: Re: E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
    Od: yendy <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 9, 12:15 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał

    > porownujesz jablka do rzodkiewek.
    > Inny system, inna funkcjonalnosc, inne zabezpieczenia, Niby
    > podobna, ale jednak inna.
    > To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie,
    > inne funkcje.

    A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
    SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
    użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

    > No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
    > wbudowanej czy np na karcie ?

    Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 są na karcie
    pamięci.

    > Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie
    > obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem
    > niepotrzebne funkcje.

    Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
    systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu źródłowego
    swego WM???

    > Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic.
    > Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

    Ale czy mi się zdawało czy gdzieś słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
    ŹRÓDŁOWY SYMBIANA???

    > Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce
    > sprzedac :-)

    Wiesz - nie! Raczej nie wierzę w taką akcję marketingową na tej
    grupie :)
    AUTENTYCZNIE jestem oczarowany komfortem użytkowania SPVC600 po pół
    roku użytkowania E52 - a wątpliwości "teoretyczne" postanowiłem
    wyłuszczyć właśnie na tej grupie... (A nóż może ktoś podsunie
    zmoddowany FW do E52?)
    Tak więc... gdzie tam! Sam go używam, mam 2 numery i jestem bardzo
    zadowolony :)