  • 11. Data: 2009-11-22 21:29:16
    Temat: Re: E51 przestał prezentować dane kontaktu przychodzącego
    Od: Paul <e...@e...com>

    tl pisze:

    > Problemy emocjonalne? Molestownie w dzieciństwie? Nieśmiałość w kontaktach
    > fizycznych?
    > Spróbuj zapisać się do psychologa, manifestowanie braku podstaw elementarnej
    > kultury w necie
    > pomaga na krótko i nie likwiduje problemu. Ponieważ nie jestem w stanie Ci
    > pomóc więc z mojej strony EOT.

    jeśli zarzucasz mi publicznie, że próbuję ludziom wgrywać trojany to nie
    dziw się, że traktuję cię jak śmiecia, ale sam jesteś sobie winny,
    wystarczyło doczytać komunikat do końca, a nie spuszczać się na sam
    widok napisu Trojan.

  • 12. Data: 2009-11-23 00:42:58
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał

> [...]
    > elementarnej kultury w necie
    > pomaga na krótko i nie likwiduje problemu. Ponieważ nie jestem w stanie Ci

    typowa odpowiedź barana nie mającego argumentów na obronę swojego debilizmu,
    szkoda, że jeszcze nie napisałeś o sygnaturce i kodowaniu. I tak jak Paul
    zauważył, doucz się bo robisz z siebie usenetowego buraka

  • 13. Data: 2009-11-23 10:32:29

    tl pisze:

> [...]
    > kultury w necie
    > pomaga na krótko i nie likwiduje problemu. Ponieważ nie jestem w stanie Ci

    nie, wysoki stopien uposledzenia spowodowany brakiem umiejetnosci
    czytania ze zrozumieniem wyskakujacych komunikatow programu AV. mozna to
    tez polaczyc z brakiem umiejetnosci jego skonfigurowania.