  • 1. Data: 2010-06-07 19:41:16
    Temat: E51 - jak wyciagnac ikonke...?
    Od: "Arturo" <a...@a...cc>

    Witam,

    powiedzmy, ze w E51 zainstaluje sobie kilka aplikacji. W jaki sposob moge
    wyciagnac ikonki na ekran glowny?
    Ewentualnie jak przypisac przynajmniej jedna ikonke do klawisza
    lewego/prawego pod wyswietlaczem (klawisze szybkiego wyboru)?
    Konkretnie chodzi mi np. o zewnetrzana aplikacje do voip'a - chcialbym
    ominac wciskanie: menu | instalacje | apps

    A moze jest jakas dodatkowa nakladka/soft ktora wymieni ekran glowny na taki
    jaki chcialby uzytkownik?

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2010-06-07 19:56:07
    Temat: Re: E51 - jak wyciagnac ikonke...?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-07 21:41, Arturo pisze:
> [...]
    > ominac wciskanie: menu | instalacje | apps
    >
    > A moze jest jakas dodatkowa nakladka/soft ktora wymieni ekran glowny na taki

    Menu->Narzędzia->Ustawienia->Ogólne->Personalizacja-
    >Tryb gotowości->
    Aplik. aktyw. trybu got.

    I tu masz do wyboru 6 aplikacji do podpięcia pod ikonki.
    Da się podpiąćwszystko co zainstalowane.

  • 3. Data: 2010-06-07 20:20:23
    Od: "Arturo" <a...@a...cc>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Aplik. aktyw. trybu got.
    >
    > I tu masz do wyboru 6 aplikacji do podpięcia pod ikonki.
    > Da się podpiąćwszystko co zainstalowane.

    Dzieki za wskazowke, ale zanim napisalem tego posta, sprawdzilem dokladnie
    ten uklad... Probowalem zmodyfikowac Skrot 3: Visual radio i niestety, ale
    zainstalowanej aplikacji voip'owej nie da(lo) rady przypisac, stad moj post
    jest...

    hmmm.. aktualizacja: z ciekawosci sprobowalem zmodyfikowac Skrot 5:
    Notatnik i faktycznie dalo rade... nie wiem czemu przy "3" nie da rady :(

  • 4. Data: 2010-06-07 20:40:40
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-07 22:20, Arturo pisze:
> [...]
    >
    > hmmm.. aktualizacja: z ciekawosci sprobowalem zmodyfikowac Skrot 5:
    > Notatnik i faktycznie dalo rade... nie wiem czemu przy "3" nie da rady :(

    Aż sam sprawdziłem i mogę każdą zainstalowaną aplikację pod dowolną
    pozycję przypisać.
    Może wersja firmware ma znaczenie.
    Ja zmieniełem na najnowszy niebrandowany.

  • 5. Data: 2010-06-07 22:32:47
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 7 czerwca 2010 22:40, dwr pisze:

    >Tryb gotowości->

    > Aż sam sprawdziłem i mogę każdą zainstalowaną aplikację pod dowolną
    > pozycję przypisać.
    > Może wersja firmware ma znaczenie.
    > Ja zmieniełem na najnowszy niebrandowany.

    To jest raczej niemożliwością. Zawsze można sobie dowolnie konfigurować
    te skróty.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-08 05:36:53
    Od: "Arturo" <a...@a...cc>

    > Aż sam sprawdziłem i mogę każdą zainstalowaną aplikację pod dowolną
    > pozycję przypisać.
    > Może wersja firmware ma znaczenie.
    > Ja zmieniełem na najnowszy niebrandowany.

    Mam niebrandowany soft z 29.05.2009r. 400.34.011 - swoja droga musze
    zobaczyc czy jest jakis nowy.

    Nie widze zas mozliwosci modyfikacji dolnego "menu"

    - Konfiguruj poczte glos.
    - Skonfiguruj poczte e-mail
    - Brak wpisow kalendarz na dzis
    - Skan. WLAN wylacz.
    - Szukanie: Internet i Moje mater.
    - Skonfiguruj tel. int.

    chyba ze cos mi umyka...

  • 7. Data: 2010-06-08 09:50:26
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 07:36, Arturo pisze:

    > Nie widze zas mozliwosci modyfikacji dolnego "menu"
    >
    > - Konfiguruj poczte glos.
    > - Skonfiguruj poczte e-mail
    > - Brak wpisow kalendarz na dzis
    > - Skan. WLAN wylacz.
    > - Szukanie: Internet i Moje mater.
    > - Skonfiguruj tel. int.
    >
    > chyba ze cos mi umyka...

    To nie jest menu :) Polecam instrukcje telefonu, serio.