  • Data: 2010-06-07 20:20:23
    Temat: Re: E51 - jak wyciagnac ikonke...?
    Od: "Arturo" <a...@a...cc> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4c0d4ed3@news.home.net.pl...

    > Menu->Narzędzia->Ustawienia->Ogólne->Personalizacja-
    >Tryb gotowości->
    > Aplik. aktyw. trybu got.
    >
    > I tu masz do wyboru 6 aplikacji do podpięcia pod ikonki.
    > Da się podpiąćwszystko co zainstalowane.

    Dzieki za wskazowke, ale zanim napisalem tego posta, sprawdzilem dokladnie
    ten uklad... Probowalem zmodyfikowac Skrot 3: Visual radio i niestety, ale
    zainstalowanej aplikacji voip'owej nie da(lo) rady przypisac, stad moj post
    jest...

    hmmm.. aktualizacja: z ciekawosci sprobowalem zmodyfikowac Skrot 5:
    Notatnik i faktycznie dalo rade... nie wiem czemu przy "3" nie da rady :(