  • 1. Data: 2009-08-25 17:21:03
    Temat: E-mail na E52
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposób można skonfigurować pocztę w telefonie Nokia E52, aby
    przeczytane maile nie były usuwane z serwera?
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2009-08-25 18:25:46
    Temat: Re: E-mail na E52
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-25 19:21, Jarek wrote:
    > w jaki sposób można skonfigurować pocztę w telefonie Nokia E52, aby
    > przeczytane maile nie były usuwane z serwera?

    Skonfigurować sobie konto jako imap.

  • 3. Data: 2009-08-25 18:28:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 19:21:03 +0200, Jarek napisał(a):

    > w jaki sposób można skonfigurować pocztę w telefonie Nokia E52, aby
    > przeczytane maile nie były usuwane z serwera?

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-08-26 09:04:53
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał w wiadomości

    > Skonfigurować sobie konto jako imap.

    Mam konto na onecie i chyba nie jest to możliwe. Dzwoniłem dzisiaj do Nokii
    Care i powiedzieli, że usuwając przeczytaną wiadomość z telefonu, usuwam ją
    automatycznie z serwera i obecnie nie jest możliwe, aby to zmienić.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 5. Data: 2009-08-26 10:08:46
    Od: Szalony <s...@g...com>

    U mnie wiadomosci usuwane sa do elementow usunietych przenoszone i
    mozna taka wiadomosc odzyskac. Ale fakt ten email noki jest jakis
    dziwny...

  • 6. Data: 2009-08-26 14:47:21
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-26 11:04, Jarek wrote:

    > Mam konto na onecie i chyba nie jest to możliwe.

    Załóż sobie konto na gmail'u, tam ustaw sciąganie poczty z onetu na
    gmail i po problemie.

  • 7. Data: 2009-08-26 15:50:43
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > Załóż sobie konto na gmail'u, tam ustaw sciąganie poczty z onetu na gmail
    > i po problemie.

    Dzięki za radę, chyba tak sprubuję.
    Pzdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2009-08-27 04:54:55
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Uzytkownik "Szalony" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
    > U mnie wiadomosci usuwane sa do elementow usunietych przenoszone i
    > mozna taka wiadomosc odzyskac. Ale fakt ten email noki jest jakis
    > dziwny...

    Spróbuj tego http://email.nokia.com/account/home.action?change_lo
    cale=pl
    Póki co jest darmowe i u mnie dziala ok na 4 skrzynkach.

    --
    grzegorz

  • 9. Data: 2009-08-27 09:24:22
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisal w
    wiadomosci news:4a9611eb@news.home.net.pl...
> [...]
    cale=pl
    > Póki co jest darmowe i u mnie dziala ok na 4 skrzynkach.

    Dzieki, ale niestety póki co, nie ma jeszcze na liscie Nokii E52.
    Pzdrawiam,
    Jarek